Albusul de ou si masca Vivanatura - Ingrijirea esentiala a fetei(2)

Buna, dragile mele !

 Asa cum am promis, azi voi scrie cateva randulete despre ritualul meu de ingrijire a fetei in ceea ce priveste aplicarea mastilor.
  Fie ca sunt pentru hidratare, exfoliere sau regenerare, mastile nu trebuie sa lipseasca din programul vostru saptamanal.

  Eu am fost mult timp adepta mastilor de fata din produse naturale, pe care le gaseam usor in casa. Cea mai practicata masca pe care o foloseam era cea cu ALBUS DE OU BATUT. Albusul de la un singur ou imi era mai mult decat suficient. Il bateam spuma, dar nu cat sa nu cada de pe castron, ca la prajituri.Il aplicam cu o pensula pe fata bine curatata(de obicei imi faceam un gomaj inainte) si asteptam cam 15 minute pana albusul se usca si simteam nevoie sa-l dau jos, caci efectiv ma ,,strangea" pielea. Acesta este efectul colagenului,care  se regaseste la albus.Dupa indepartare, pielea ramane catifelata, iar eu am remarcat chiar si micsorarea porilor. Este o masca ideala pentru tenul gras, deoarece usuca putin fata si reduce cantitatea de sebum.

Sfaturi:  


Pentru un ten cu pistui poti adauga si cateva picaturi de zeama de lamaie in masca. De asemenea, pentru tenul cu pete sau roseata, poti adauga si o lingurita de iaurt, o sa observi imediat cum se calmeaza pielea.

 
 Deoarece eu nu mai aveam incredere in mastile din comert, si ma refer la cele gen Avon, Oriflame, am ramas setata pe aceasta masca naturala foarte mult timp. Am avut o intamplare neplacuta la prima mea incercare de a folosi o masca pentru exfoliere de la Oriflame, nu mai stiu decat ca era verde, si a doua zi de la aplicare mi-au aparut niste cosuri groaznice si produsul a ajuns direct la gunoi.


De curand, am descoperit in DM un produs absolut minune pentru tenul meu: Masca de fata cu trandafir si argila activa VIVANATURA. Am avut ceva dubii la cumparare, deoarece nu mai folosisem argila activa, dar fiindca era foarte accesibila si ca pret, vreo 8 lei, am luat-o. Nu va pot spune cat de multumita sunt de ea. Aplicata de 2 ori pe saptamana, lasa tenul extrem de moale, catifelat, micsoreaza porii, curata in profunzime.. Dumnezeule, dar ce nu face masca asta !  Dupa spalare, eu imi rasfat tenul cu crema de galbenele sau cu oricare alta crema hidratanta.
 Arata cam asa:



Iar pe spate scrie:





Tin sa mentionez ca desi pe ea scrie ca e posibil ca dupa aplicare pielea sa ramana rosie, eu nu am avut nicio problema de genul acesta vreodata si apoape o termin.Ingredientele sunt 100% naturale.Singurul minus, daca se poate numi asa, este faptul ca dupa 2-3 minute de la aplicare, efectul argilei active se simte pe ten, in spacial in zonele cu probleme. Cum se simte asta? Simplu, ca niste mici intepaturi, de parca niste omuleti ,,sapa" dupa impuritati si curata fata. Dar senzatia nu persista mai mult de 30 de secunde.

 O sa atasez cateva poze cu masca imediat dupa aplicare, ca sa vedeti cum arata si cateva dupa cam 15 minute, cand trebuia sa o dau jos:





Nu am destule cuvinte de lauda, mai ales ca este atat de ieftina. Va recomand din suflet sa o cumparati.

Astept si parerile voastre in ceea ce priveste ritualul mastilor de fata.

Pupicei,
Lore.

Pagini