Bine ai venit, cititorule!

Numele meu este Loredana Vlăescu, sunt născută în 29.04.1995, locuiesc în Craiova şi scriu. Iubesc să scriu şi uneori scriu pentru că iubesc.

Blogul meu a luat naştere în data de 15.10.2013 şi, deşi până acum te-am blocat în cifre, ar fi bine să ştii că nu mi-a plăcut niciodată matematica. 


   Despre ce scriu? 

   Scriu despre orice mi se pare că poate fi scris şi citit. Deşi axată la început pe partea de frumuseţe, am început să gust încet-încet din savoarea articolelor creative sau personale. Îmi scriu părerile, scriu articole personale, articole cu și despre modă, cu și despre frumusețe/.

   Vei vedea, aşadar: 
   Alături de mine au fost şi vor fi sponsori renumiţi, dar şi alte persoane minunate. Voi, cititori fideli.

   Despre blogul meu sau despre mine îmi este totuşi greu să vorbesc, dar am cules părerile câtorva alţi bloggeri la care ţin tare mult:

"Lore este tipul de bloggeriţă care nu acceptă niciun compromis, vrea mereu să ofere conţinut bine scris, util cititorilor şi cititoarelor ei. Mai mult decât o fată pasionată de beauty, este o fată pasionată de frumos. Tot ce veţi găsi pe blog este scris cu sinceritate şi căldură. Nu-i aşa că merită să o citeşti?" – Georgiana, autoarea blogului lorellei93.wordpress.com

"In primul rand imi place de mor creionasul ala in locul sagetutei de mouse. E asa funny si copilaroasa ideea ca n-are cum sa nu imi placa. Imi place ca nu e ingramadeala pe pagina cu tot felul de reclame stanga-dreapta, e simplu de navigat pe acolo, postarile sunt scrise simplu si la obiect. Si mai ales, ca abordezi tot felul de subiecte, de la cosmetice pana la "parinti si copii" si povesti personale cu referire la relatii si experiente. Pari o tipa hotarata si me gusta chestia asta." – Dana Maria, autoarea blogului  bibelou.wordpress.com

"Lore-Lore-Loredana ... Cea care imi urmarea din umbra pagina, mai lasa cate un comentariu, mai dadea un like si incerca sa se bage in seama asa subtil cu mine... Fata aceea care mi-a marturisit odata ca eu am fost sursa ei de inspiratie cand a decis sa devina bloggerita . Marturisiri care pentru mine au insemnat foarte mult! Este genul de persoana linistita, finuta care "aparent" e doar o simpla bloggerita, o alta fata care isi asterne gandurile, off-urile, impresiile online; dar nu! Ea e mult mai mult. O bomba de energie, o ambitioasa si jumatate care atunci cand isi propune sa obtina ceva da din coate pana ajunge la produsul finit. Am avut ocazia sa discutam foarte mult si in privat, sa facem un swap de produse care defapt nu trebuia sa fie un swap dar ea a tinut mortis sa ma rasplateasca pentru un colet pe care i l-am pregatit. E o fata foarte frumoasa si desteapta care stie exact ce si cand sa faca. Mediul virtual nu mi-a permis sa o cunosc in intregime dar cele scrise mai sus le sustin sus si tare, fiindca mereu le-a dovedit. Pupici cu lipici Zuzulici! Iti urez o viata de blogosfera (si nu numai) asa cum o visezi! Sa fii la fel de luptatoare ca pana acum si sa ne pregatesti un articol cu timpul despre evolutia ta in aceasta lume virtuala ." - Giorgiana, autoarea blogului anytagyosmakeup.blogspot.ro


"Deşi nu ne cunoaştem de mult timp şi nu o ştiu decât din mediul virtual, mi-a dovedit atât mie cât şi altor cititori ai blogului ei că este o persoană bună. Apreciez foarte mult la blogul ei sinceritatea cu care scrie şi creativitatea specifică numai ei. Depune foarte mult efort în a-şi menţine activitatea în mediul virtual, un aspect care merită apreciat. Şi chiar dacă este mult mai „tânără” decât mine în blogosfera românească, fac acest gest şi spun cu mâna pe inimă că îi port respect pentru faptul că a reuşit în doar câteva luni de activitate (de când am cunoscut-o) să îi întreacă pe foarte mulţi bloggeri, în foarte multe privinţe, iar printre acei bloggeri mă număr şi eu. Trecând la blog, se vede că Loredana a depus multă muncă şi a perseverat foarte mult de când a început. Aspectul este unul clasic, frumos aranjat şi original. Îmi place foarte mult că nu a împopoţionat blogul cu widget-uri inutile şi a păstrat o notă de simplitate în design. O felicit pentru acest lucru! În ceea ce priveşte conţinutul, ador să citesc postările ei. Accesez cu regularitate blogul ei şi sunt un comentator frecvent, întrucât abordează nişte teme interesante şi de actualitate. Ca o părere de final, de la un blogger la altul, consider că Loredana are mult potenţial şi poate să îi întreacă pe foarte mulţi, în foarte multe privinţe!" - Panait Ionuţ, autorul blogului onlyoneaveragejoe.blogspot.com


"Esti genul de persoana care inspira intr-un mod mai mult decat bun multe tinere si acest lucru m-a impresionat cel mai mult la tine. Tine-o tot asa! " - Cezara, puf-de-papadii.blogspot.ro


 Despre mine puteţi citi în interviuri: 

   - http://blogatu.ro/2014/07/interviu-cu-loredana-vlaescu.html
   - http://unforeseeable-blog.blogspot.ro/2014/08/interviu-blog-cu-lore.html
   - http://revistaasadar.blogspot.ro/2015/05/despre-bloggeri-numai-de-bine.html
   - http://davidmitran.ro/ebooks/povestile-bloggerilor.pdf

   sau aici:

   - http://ebloguri.ro/2014/09/08/un-blogger-pe-zi-blog-culore/
   - http://onlyoneaveragejoe.blogspot.com/2014/09/lecturile-mele-preferate-online.html


   sau puteti citi articole scrise de mine postate pe alte bloguri:

   
   - http://www.minunat.eu/ce-inseamna-cuvantul-minunat-pentru-loredana-vlaescu/

     Tu îmi vei rămâne cititor?

Pagini