DEMACHIEREA: servetele demachiante vs demachiantul L' oreal - Ingrijirea esentiala a fetei(3)

       Buna, dragile mele!


     Azi va voi vorbi despre o parte importanta tare, tare in ingrijirea tenului nostru.

     Stiu ca se intampla de multe ori sa veniti seara de la o petrecere, obosite, pe jumatate adormite si tot ceea ce asteptati este sa va bagati in pat. Mi s-a intamplat si mie de atatea ori si parca drumul catre baie si numai gandul la demachiere ma faceau sa regret ca m-am machiat.
      Indepartarea machiajului nu ar fi atat de importanta daca produsele de make-up nu ar contine atatea lucruri ,,rele" pentru noi. Nu stiu daca stiti, dar chiar si daca inghititi produsele(teoretic vorbind ), tot v-ar face mai putin rau decat va face aplicarea lor pe ten, de unde ele intra in piele, ceva de genul ,,forever and ever".
      Rutina demachierii ar trebui sa constea in:
  • indepartarea machiajului cu un demachiant potrivit tipului de ten(lapte demachiant, demachiant lichid); 
  • curatarea tenului in profunzime, prin spalarea acestuia cu un gel special; 
  • aplicarea unei lotiuni tonice, menite sa curete si mai bine tenul;
  • aplicarea unei creme hidratante.
     Eu una includ si hidratarea in procesul de demachiere, e obligatorie, nu?

Ei bine, eu sunt mai lenesa si prefer sa scurtez pe cat se poate timpul acesta, ca noaptea sa ma bag mai repede in pat.

   INTOTDEAUNA trebuie sa aveti in casa servetele umede demachiante. Ele sunt atat de practice in momentele de ,,criza" si atat de usor de folosit.. O minune ! Fie ca sunt special pentru indepartarea machiajului, sau fie ca sunt clasicele servetele pentru bebelusi, ele sunt o comoara pentru mine.


Si acum sa va povestesc cum am trecut eu de la demachiant la servetele umede

Acum mult timp, cand am inceput sa devin pasionata de tot ce inseamna cosmetice si produse pentru ingrijire, mi-am dat seama ca incepand sa ma machiez, obligatoriu trebuie sa ma si demachiez. Surpriza mare, cumpara demachiant, dar pe care.. ? In fine, am ales eu ceva pana la urma, nu mai stiu cum era, dar tind sa zic ca era ceva gen Farmec, tip crema. L-am terminat, asa, cat sa scap mai repede de el, ca sa mai incerc si altceva si a venit ziua mea. De ziua mea am primit de la o prietena de-a mamei un set de la L'oreal, format din crema de zi si demachiantul pentru ten sensibil si uscat de mai jos.
     Desi eu am tenul mixt, el are momente cand se usuca tare si simt nevoia de hidratare, tocmai de aceea am crezut ca este bun pentru mine.  Pot sa spun cu mana pe inima ca l-am urat din tot sufletul. Nu eram si nici nu sunt experta in asa ceva, dar mi-am dat seama ca nu mi se potriveste deloc si ca mi-a adus numai pagube. Mi-a ingrasat tenul, nu curata bine, imi lasa o pelicula unsuroasa pe fata, ma ustura zona din jurul ochilor ingrozitor de la el... Deci ce sa mai spun, o catastrofa pentru mine. L-am tinut prin casa mult timp, si intr-un final l-am aruncat. Noroc ca nu l-am cumparat, ca am vazut ca nu e cel mai ieftin si as fi regretat groaznic. Pe de alta parte, cema mi-a placut mult si am terminat-o extrem de repede,dar nu am mai recumparat-o. Dupa aceasta groaznica experienta, am inceput sa caut demachiantul potrivit, dar nu m-am hotarat niciodata si am inceput sa cumpar servetele demachiante.Am cumparat un pachet, doua, trei si uite asa au inceput sa-mi placa. Deja umede, nu trebuie sa mai dozez eu, nu trebuie sa mai cumpar si dischete demachiante(tot am, dar pentru lotiune tonica), pentru lenesa de mine sunt ideale.Deoarece nu ma lasa inima sa le iau pe cele mai scumpe, am incercat unele ieftine, dar bune si astfel m-am indragostit de Blanchette B., pe care le gasesc in Kaufland cu 3-4 lei.

       Nu au alcool, curata foarte bine chiar si rimelul sau tusul rezistent la apa, sunt ,,ude" atat cat trebuie..Sunt ideale pentru mine !
     Folosesc unul de obicei, caci sunt si maricele, sa zicem doua cand sunt machiata mai bine in zona ochilor.



Nu uitati sa folositi mereu un prosop DOAR pentru fata, curat, cand va stergeti si sa va spalati pe maini inainte sa va atingeti fata sau inainte sa va demachiati !

 

     De curand am fost in Auchan si am vazut si acolo ceva servetele pentru bebelusi cred(mereu imi fug ochii) si le-am aruncat grabita in cos.


Nici acestea nu au alcool, dar sunt mai mici si mai uscate putin.. Dar le folosesc pentru altceva,caci raman la Blanchette B..Pentru tot restul vietii, daca se poate ! 


Voi ce demachiant folositi? Poate ma ,,convertiti" si pe mine.

Pupicei, 
Lore.

Pagini