Oferta tentanta YVES ROCHER

Buna, dragile mele !


Azi nu programasem sa scriu ceva, dar simteam nevoia sa impartasesc acest subiect cu voi.
De cateva zile am tot vazut la multe blogarite dragute pe care le urmaresc produsele pe care si le-au comandat ele de la Yves Rocher.Nu mai folosisem de foarte mult timp produsele lor, recunosc, dar oferta curenta m-a facut sa pun cateva produse in cosulet.

Ce este nou si tentant?


  • editia limitata de sarbatori, cu arome incredibile(cacao si zmeura; cacao si portocale; cacao si fistic) la preturi destul de accesibile;
  • reducere de 50% la CEL MAI SCUMP PRODUS cumparat..Ceea ce suna chiar tentant, avand in vedere ca de obicei, aceasta reducere se aplica peste tot la produsul cel mai ieftin. Deci, bila alba pentru Yves Rocher ! Partea proasta aici este faptul ca nu se reduc seturile de orice fel, produsele deja reduse(cele cu bulina verde sau cu ,,preturi simpatice"). Reducerea se aplica direct in cosul de cumparaturi, nu trebuie sa faceti nimic in plus.
  • gelurile de dus si alte ceteva produse sunt reduse la 7.90. de la 10,50, inclusiv gelul de dus mult-laudat cu cafea, pe care il voi incerca si eu. 
  • Cadourile sunt foarte dragute.Eu cred ca voi alege cadoul surpriza de 145 lei..A comandat cineva, a ajuns? Ce a fost?
  • Sunt si niste idei de cadouri foarte interesante, stiu ca mai e pana la Craciun, dar unele chiar merita. Desi e la partea pentru copii, eu sigur imi voi lua si setul cu burete acela in forma de capsunica. 
  • Sunt reduceri de pana la 30% pentru parfumuri, daca sunteti amatoare. 
PS. Va dau un pont super folositor: in cosul de cumparaturi, inainte sa plasati comanda, scrieti NEWSLETTER in casuta unde scrie ,,IntroduceÅ£i codul Dvs. privilegiat". 
Astfel veti mai primi un cadou surpriza la comanda :D


Ah, si era sa uit. Este un concurs zilnic, intrati pe siteul lor si vi se va deschide concursul. Veti afla acolo despre ce e vorba :D
Eu cu siguranta voi plasa o comanda curand. Cred ca-mi voi comanda si o masca pentru fata,mai ales ca la ele se poate beneficia de reducerea de 50%. Voi ati cumparat produse din aceasta campanie? 

Pupicei, 
Lore.

Pagini