Review Rimmel London Stay Matte - fond de ten review

Buna, dragile mele !


Acum ceva timp v-am vorbit despre fondul de ten Ever Lasting de la Oriflame. La aproximativ 2 saptamani dupa ce l-am cumparat si am fost super incantata de el, am vazut in DM o mega-reducere la fondul de ten Stay Matte de la Rimmel London, mi-a placut testerul din magazin si am decis ca merita cumparat. L-am luat cu 15 lei, deci achizitia nu a fost asa de mare, in cazul in care as fi fost dezamagita.Spun ,,daca", pentru ca acum il folosesc aproape doar pe el, iar cel Oriflame a cam ramas pe undeva prin spatele sertarului.
Produsul arata asa, avand 30 ml:

          
Cum nu mai am pic de bronz si sunt alba-alba, am ales nuanta cea mai deschisa, 100.


Ce imi place la el?

1. Acoperirea.

Acopera incredibil de bine imperfectiunile, cosurile, porii dilatati. Am facut si un mic test:

 
  Pe tenul meu:



2. Finshul mat pe care il lasa pe ten. 

Nu este doar un fond de ten care promite matifierea, acesta chiar matifiaza foarte bine, vreme indelungata si il recomand cu incredere pentru tenul gras. Pe mine ma tine cam 6 ore in care nu lucesc deloc, apoi incepe fata mea sa straluceasca putin pe nas, daca nu folosesc pudra(caci da, nu prea mai foloses pudra, el isi face treaba foarte bine).

3. Textura.

Are o textura de spuma, foarte usor de aplicat pe ten. Eu il aplic cu degetele si se intinde foarte bine.. Nu se vede incarcat tenul.
 

4. Imi rezista bine blushul.

Poate parea ciudat, dar in trecut, la alte fonduri de ten, blushul meu aproape ca ,,disparea".Am citit undeva un pont bun:,,daca blushul rezista mult, fondul de ten e bun !".

Ce nu imi place ?

1.Nu este foarte rezistent la transfer.

Acest lucru il observ cel mai mult pe telefon, care ramane murdar de dungulite mici dupa ce vorbesc.

2. Nu imi place sistemul de dozare.

Cu toate ca este un fond de ten matifiant, tip spuma, cred ca este ea mai usoara formula de ambalaj. Nu cred insa ca este atat de concentrat incat sa nu se fi putut folosi o pompita, chiar daca pretul ar fi crescut.

In concluzie, este un fond de ten care imi place mult si l-as recumpara oricand, chiar daca este acum la pret intreg de aproximativ 25 de lei. Vi-l recomand cu drag.

Pupici, 
Lore.

Pagini