Cadouri de la AnytaGyo's Makeup - cele mai frumoase surprize.

Buna, dragile mele !


    Acum 4-5 luni am descoperit-o pe AnytaGyo, in momentul in  care ea organiza un giveaway festiv pe blogul ei. De atunci i-am ramas aproape, comentand la aproape tot ce prindeam pe blog sau pe pagina. Pot sa spun ca ea a contat foarte mult in momentul in care m-am hotarat sa-mi fac si eu propriul blog, caci vedeam cu cata pasiune si cu cata dragoste scria ea fiecare postare, cat de apreciata este pentru munca depusa.
    Am inceput sa vorbim si uite asa am gasit in tine, draga Giorgi, o persoana minunata, de incredere, cu un suflet extrem de mare. 
    Idee a venit de la Giorgiana, cum ca si-ar dori sa imi trimita cateva cadouase. M-am bucurat extrem de mult, dar am simtit nevoia sa o rasplatesc pentru bunatatea ei si sa ii trimit si eu cateva surprize. Din pacate coletul meu nu a ajuns inca la ea, dar este pe drum.
    Cand am deschis pentru prima oara coletul, am fost extrem de bucuroasa si de incantata, dar si putin trista, pentru ca surpriza mea nu cred ca se ridica la nivelul celei primite. O sa va arat si voua acum ce minunatii mi-a pus ,,vinovata" in cutie si de ce sunt asa de incantata de toate.


    Am primit 4 monouri de care m-am indragostit inca din prima clipa. Primele doua sunt absolut minunate, in special movul. Sunt extrem de pigmentate si abia astept sa le pot folosi cum se cuvine.
Carlomania Sombra mono

Beauty line Deluxe Eyeshadow

    O alta surpriza a constat in 2 pigmenti extrem de frumosi, de un gri-mov metalizat si un roz de nedescris.
Beauty line Deluxe
    Am fost foarte bucuroasa cand am primit pudra matifianta Essence, caci eram extrem de curioasa in privinta ei si tocmai mi s-a terminat pudra, asa ca o voi folosi cu drag. De asemenea, luciul de buze transparent imi place extrem de mult, eu fiind mare impatimita de luciuri de buze.

     Lotiunea de corp Avon si spray-ul Kallos pentru protectie termica primite s-au integrat deja foarte bine in colectia mea. Nu am mai folosit acest spray si sunt extrem de nerabdatoare sa-l pun la treaba.
     Giorgiana m-a surprins insa si cu un set de bijuterii superb si un medalion separat. Setul poate fi purtat in mai multe moduri, adica cerceii pot fi mici sau lungi si la fel si medalionul. Chiar imi place mult varianta cerceilor micuti, eu purtand deja des acest gen de cercelusi.
 

 


    















    Niste abtibilduri fosforescente pentru unghii si cateva trufe au incheiat o surpriza minunata, de care inca ma bucur mult cand folosesc fiecare produs.

    Iti multumesc mult, Giogiana, sunt foarte incantata de fiecare produs primit si sper sa te bucuri si tu la primirea produselor mele. Cu toate ca nu am trimis minunatii asa cum ai facut tu, am trimis totul din suflet si sper sa iti foloseasca. 

    Daca vreti sa vedeti si produsele Giorgianei, va invit, daca nu ati facut asta deja, sa dati like si paginii ei de Facebook, pentru a fi la curent cu noutatile.

    Pupici,
    Lore.

Pagini