Cera di Cupra Bianca - Testare

Buna, dragile mele !



   Acum aproximativ o luna am primit in cadrul unei campanii de testare a blogului All that beauty things un produs surpriza. 
   Produsul pe care l-am primit eu a fost crema de fata Cera di Cupra Bianca.

   Am fost foarte nerabdatoare sa caut mai multe informatii despre aceasta crema pe internet, intrucat pe ea totul este scris in italiana.
   Marea dezamagire a venit in momentul in care am gasit ca este vorba despre o crema antiimbatranire si era specifica persoanelor cu o varsta mai mare decat a mea. Cu toate acestea, am hotarat sa o folosesc cand am vazut ca este indicata pentru protejarea pielii normale sau grase impotriva factorilor externi. Cum este iarna si vremea e rece, m-am gandit ca ma poate ajuta.

Cum arata?

   Crema vine intr-un ambalaj foarte usor de folosit, care ajuta la folosiea produsului pana la ultima picatura.
   Imi place de asemenea pentru ca este un ambalaj mai igienic decat cremele in cutie, cu capac, in care bagi degetelele de fiecare data cand aplici produsul.
  Produsul expira la 12 luni dupa deschidere, dar va spun ca se consuma foarte greu, intrucat e nevoie de foarte putina crema pentru acoperirea intregii fete.
    Sistemul de dozare este usor de folosit, ai senzatia ca urmeaza sa te speli pe dinti, nu sa te dai cu crema hidratanta.

    Produsul in sine este alb, foarte consistent si nu este apos deloc.

Cum miroase? 

   Pot sa spun cu mana pe inima ca miroase extrem de urat. Nu stiu din ce cauza are acest miros, dar pe mine ma face sa ma gandesc la spuma de ras a bunicului meu, care are un miros tare si inecacios. Partea buna este ca pe ten mirosul nu ramane, adica eu il simt doar cand o aplic si apoi nu il mai sesizez.

Cat costa?

   Crema am vazut-o in DM cu pretul de aproximativ 20 lei.

 Ce efecte a avut asupra mea?

   Si acum sa inceapa partea interesanta, sau mai bine zis, esentiala. 
   Am fost extrem de reticenta in folosirea acestei creme. Ideea ca e antiimbatranire, dar si mirosul, m-au facut la inceput sa o evit putin. Crema este una foarte grasa si se absoarbe foarte greu in piele. Si cand spun foarte greu, ma refer aproape deloc. Daca o aplic la ora 20, cand ma bag in pat, peste 3-4 ore, ea se simte inca unsuroasa. Acest lucru nu pot sa spun ca m-a deranjat groaznic, caci eu folosesc des crema de galbenele pe post de crema de noapte si sunt obisnuita cu acea senzatie de ten uleios.
   A doua zi, pielea se simte hidratata, iar eu nu mai aplic o alta crema inainte de machiaj. Cum am tenul mixt, asta nu ar face decat sa imi faca fata sa luceasca groaznic. Eu una as recomanda insa crema aceasta pentru tenul putin mai uscat, cred ca nivelul ei de hidratare ar fi unul mai potrivit pentru acest caz.
   Eu am ceva probleme cu tenul, iarna, din cauza frigului, imi apar tot felul de cosuri si de brobonele pe barbie, asa ca aceasta crema nici nu mi-a adus vreun efect negativ in aceasta privinta, dar nici nu a facut ceva bun. Nu mi-a schimbat tenul, nu a facut minuni, dar nici nu a facut ceva dezastruos.
  Nu am remarcat nicio schimbare a comportamentului tenului la factorii externi, dar asta poate din cauza ca am folosit-o doar seara. Am citit ca ar fi indicata folosirea atat dimineata, cat si seara, dar acest lucru este sincer imposibil. Nu poti folosi dimineata o crema atat de grasa, care ramane unsuroasa pe piele si pe care efectiv nu poti pune fond de ten.
  Nu ma pot pronunta in actiunea ei antiimbratranire, caci e clar ca nu ma potrivesc categoriei de varsta.

O voi recumpara?

   Nu voi recumpara aceasta crema deoarece nu cred ca este potrivita varstei mele de aproape 19. 

   Concluzionand, imi place ca:

- este hidratanta
- are un ambalaj practic si igienic
- se termina greu
- are 1,4% ceara de albine si 4% glicerina

   Nu imi place ca:
- nu este potrivita varstei mele
- este foarte grasa
- miroase urat

   In total, este o crema de seara buna pentru hidratarea tenului, pe care voi incerca sa o termin in cele 12 luni de valabilitate.
   Voi ati incercat aceasta crema? Ce alte creme recomandati ?

Pupici, 
Lore.

Pagini