Giveaway in colaborare cu Complex Apicol - INCHIS

Buna, dragile mele !


   Revin azi cu un nou giveaway in colaboare cu Complex Apicol. 
   Ce puteti castiga?

Premiul 1:


Set format din sampon, masca si balsam de par, gama Floral, cu propolis.




Premiul 2:

Set format din sampon, masca si balsam de par, gama Floramin





Reguli:

1. Dati like paginii mele de facebook CuLore  si paginii sponsorului, Complex Apicol
2. Dati share acestei postari pe facebook si lasati linkul catre share in comentariu
3. Postati un comentariu in care sa spuneti ce postare de-a mea v-a placut cel mai mult si de ce.(va rog sa fiti concise, nu raspundeti cu ,,nu pot alege, toate imi plac")
4. Lasati in comentariu adresa voastra de email, ca sa pot contacta cele doua castigatoare.
5.Urmariti-ma prin GFC si lasati numele cu care ma urmariti.

Termenul limita este 15 ianuarie, ora 23:59.
Daca aveti probleme la postarea comentariului, trimiteti-mi inscrierea voastra pe loredanavlaescu@yahoo.com.

Multa bafta si respectati, va rog, toate regulile ! Nu uitati sa fiti active si la celelalte postari ale mele.

Pupici, 
Lore.


Pagini