Hydra Gel Yves Rocher - Review.

Buna, dragile mele !



   Acum ceva timp am facut prima mea comanda Yves rocher. In colet am primit si o mostra de la gel-crema de fata Hydra Gel.
   
   Cum arata?

   Produsul propriu-zis arata astfel: 

   Mostra primita de mine are 15ml si se prezinta sub forma de tub, deci nu sub forma de cutiuta, asa cum este produsul original. Oricum, este o mostra destul de mare si consider ca vine in marimea ideala pentru a-ti putea face o parere clara despre ea.

    Dozarea produsului se face foarte usor si, spre surprinderea mea,  aceasta mostra m-a tinut mai bine de 2 saptamani, desi am folosit-o zilnic.

 
   Produsul este alb si are o consistenta extrem de usoara pentru ten.

   Ingrediente:


   Cum miroase produsul?

   Acest gel are un miros cu totul deosebit. Nu am mai incercat pana acum un produs destinat hidratarii tenului care sa miroase atat de bine.Are un miros de plante, usor floral, care pe mine ma face sa ma gandesc la mirosul acela de tara, de camp plin cu iarba si flori.

   Cat costa?

   Gelul-crema full-size este pe site la pretul de 49,00 lei. Mie personal mi se pare un pret mare, dar daca voi prinde vreodata o oferta sau o reducere, cu siguranta voi profita.

   Ce efecte a avut asupra mea?

   In opinia mea, aceasta a fost cea mai buna varianta de crema de zi pe care am incercat-o. Eu nu am folosit-o decat dimineata, inainte de machiaj, caci m-am decis sa renunt o vreme la crema de noapte in favoarea unei creme antiacneice.
   Acest produs este pentru mine o baza ideala de fond de ten. Desi nu este cu efect matifiant, mie nu mi-a stralucit fata decat dupa ore bune si pentru mine, avand tenul mixt, acest lucru este un real avantaj.
   Hidrateaza foarte bine si sincer nu stiu ce i-as putea reprosa acestui produs. Nu ingrasa tenul, nu face ,,cojite" sau alte minuni, nu este o crema lipicioasa.
   M-am impacat foarte bine cu acest produs si mi-ar placea sa o pot folosi in continuare ca si crema de zi.

   Concluzionand, imi place ca:
  • hidrateaza bine tenul, dar nu il ingrasa
  • miroase grozav
  • este o baza de machiaj buna
  • nu mi-a provocat nicio alergie sau alte minuni pe fata
   Singurul lucru care nu imi place este pretul destul de piperat pentru buzunarul meu. Eleva fiind, nu imi pot permite sa dau 50 de lei pe o crema de la Yves Rocher(fara cei 12 lei pentru transport).

     
   Acesta este inca un produs senzationat de la Yves Rocher. De altfel, niciun produs de la aceasta firma nu m-a dezamagit pana acum cu o mica exceptie: samponul nutri-reparator, care de cateva spalari imi provoaca matreata, asa ca am intrerupt folosirea lui. Acum folosesc Clear, primit spre testare de la Ana-Maria, de pe blogul BeautyBarometer si sper ca scalpul meu sa isi revina acum.

   Astept sa vad daca ati folosit acest gel-crema sau orice alt produs Yves Rocher si care sunt impresiile voastre.

   Pupici,
   Lore.

Pagini