Primer ELF Essential pentru ochi - Review

Buna, dragile mele ! 



   Dupa ce v-am prezentat prima mea comanda ELF, am fost foarte fericita sa remarc interesul vostru pentru produse, asa ca dupa ceva timp de folosire, am decis sa incep sa vorbesc despre ele.
   Primul produs ales este Primerul pentru ochi Sheer.
   In primul rand, tin sa mentionez ca acesta este primul meu primer pentru pleoape. Principalul motiv pentru care am decis sa achizitionez o baza pentru machiaj este faptul ca eu plec dimineata la 7:00 de acasa si intorcandu-ma la 14:00-15:00, machiajul ochilor nu rezista prea bine. Initial as fi optat pentru baza de pleoape Avon, auzind pareri bune despre ea, dar mai apoi, hotarandu-ma sa pun comanda la Elf, am pus in cos si acest produs.
  
   Cum arata?

    Produsul vine intr-um ambalaj care ma duce cu gandul la un luciu de buze. Are 4,5g, din ce am citit eu oe internet. Nu stiu de ce, dar la majoritatea produselor folosite li se sterge repede scrisul de pe ambalaj foarte repede. Dupa cum puteti vedea, asa s-a intamplat si in acest caz, desi folosesc acest produs nu de foarte mult timp.

   Nuanta aleasa de mine este #7501 Sheer, dar gasesti si altele pe site. Am incercat-o pe aceasta deoarece mi s-a parut mai naturala, mai calda si nu am vrut sa risc deloc.
   Produsul de dozeaza foarte usor, aplicand pe pleoapa cu pensula o cantitate mica, fiindca el se intinde foarte bine, lasand o pelicula pe care orice fard se poate aplica, oricat de nepriceputa ar fi mana.

   Ingrediente:

   De pe site-ul lor am gasit urmatoarele ingrediente:

Cyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).

Cum miroase?

   Trebuie sa punctez ca la acest capitol ma asteptam sa intalnesc un produs fara miros, dar nu este asa. Are miros de luciu de buze(daca tot seamana cu unul), putin intepator, dar nu deranjant. Mirosul oricum nu persista, deci nu ma deranjeaza absolut deloc.

Cat costa?


   Pretul lui este 9 lei, insa gasiti deseori pe siteul lor diverse reduceri.


Ce face produsul ?

   Partea interesanta abia acum incepe. 
   In primul rand, am gasit un produs care ma ajuta 100% sa imi setez mult mai bine fardul si sa il faca mult mai usor de blenduit. E super simplu sa te machiezi folosind aceasta baza, chiar daca esti incepatoare, ca mine.

   In al doilea rand, face fardul mult mai rezistent, nu se strange, nu se intinde, tusul nu cade, nu se sterge. Cel mai bun experiment l-am facut cu tusul din trusa Joueuse de la Depozitul de Farduri, pe care v-am aratat-o aici.  Acest tus maro, dupa cate ore, fara primer se cojea, adica mi se desprindea de pe pleoapa codita. Am incercat apoi tusul cu primer si am avut parte de o surpriza uriasa: tusul a stat la locul lui mai bine de 8 ore !
   In plus, acest produs ELF face culorile fardurilor mult mai pigmentate si arata mult mai frumos. Am ales sa va arat cum se prezinta, folosind drept ,,cobai" paleta L.A. Colors pe care am cam uitat-o de ceva timp. Nuanta de gri este insa din quadul Elf, Day2Night.

    Primele 3 culori sunt fara primer, iar ultimele 3 culori sunt cu baza de machiaj.
Fara blitz.

Cu blitz.

   Eu zic ca diferentele sunt destul de notabile, avand in vedere faptul ca oricum, paleta L.A. Colors nu are nuantele prea pigmentate.


   As recumpara produsul ?

   Cu siguranta da, ori de cate ori voi plasa o comanda ELF voi cumpara si acest articol. Nu-mi vine sa cred acum ca nu il foloseam inainte, vazand cat de necesar imi este.

   Concluzionand, imi place ca:
  • ma pot machia usor folosindu-l
  • nuantele fardurilor sunt mai pigmentate
  • face machiajul sa reziste mult mai mult
  • este foarte ieftin, comparativ cu alte primere si astfel raportul calitate-pret este excelent
   Nu imi place ca:
  • am impresia ca se termina repede si nu vreau asta deloc

   Va recomand cu caldura acest produs si astept cu cel mai mare drag parerile voastre despre el, daca l-ati folosit, sau despre alte primere dragi voua. Sunt foarte curioasa, ca de obicei.

Pupici,
Lore.

Pagini