Produse terminate in luna februarie.

Buna, dragile mele !


   A trecut o luna jumatate de la prima postare de acest gen. Nu sunt eu foarte constiincioasa si recunosc ca am in baie multe ,,dubluri" de geluri de dus, de exemplu, asa ca termin destul de greu produse. Sper insa sa devin mai organizata si sa fac o asemenea postare lunar.

   Poza de grup:


   Astfel, in poze, de la stanga la dreapta, se gasesc:

   1. Demachiant bifazic Balea(review aici)

   A fost un demachiant pentru ochi si buze tare bun, curatand usor chiar si rimelul rezistent la apa. Senzatia uleioasa pe care o lasa poate fi un minus, dar pe mine nu m-a deranjat, caci oricum imi spal tenul dupa. Momentan il am pe cel Blanchette B, de la Kaufland, care are acelasi pret(7-8 lei), doar ca are o cantitate dubla. Blanchette B mi se pare si mai uleios, dar eu il voi recumpara, caci raportul cantitate, calitate si pret este extrem de avatajos.
   
   2.Lotiunea cu protectie solara SPF50 de la Avene

   Este o lotiune pe care nu am terminat-o, dar am aruncat-o deoarece a expirat. O aveam de vreo 2 veri si a fost extrem de buna. Nu am avut nicio problema folosind-o, protejeaza pielea foarte bine si o recomand pentru vara, mare, plaja(iar acum imi fac singura dor de lucrurile acestea).
   Eu am incercat sa arunc produsul si sa refolosesc recipientul cu pompita, dar nu am reusit sa-l curat bine in interior, ramanand peretii sticlei grasi si totodata, capacul nu s-a mai putut reinsuruba. Am fost insa si curioasa cum arata produsul expirat fiind si sincer arata groaznic: se formasera niste ,,gogoloaie" din crema care altadata era mai lichida.

   3. Sampon nutri-reparator Yves Rocher

   A fost samponul ideal pentru mine pana a ajuns la jumatatea sticlei. Este ideal pentru parul uscat, hidrateaza varfurile si miroase divin. Incalceste parul fara balsam, curata foarte bine, dar mie incepuse sa-mi faca matreata. Am continuat sa-l folosesc insa, dar nu am mai putut, asa ca l-a terminat prietenul meu. Imi pare tare rau ca mi-a provocat matreata, caci mi-a placut extrem de mult si l-as fi recumparat cu siguranta.

   4. Deodorant roll-on Pur Blanca Avon

   Am fost multumita de rezistenta lui si de miros. Are insa alcool si saruri de aluminiu, lucruri ce ma vor impiedica sa-l recumpar pe viitor.


   5. Mostra balsam de buze Freh Cherry Tint

   Avea o textura destul de ciudata, fiind ca o crema mai apoasa. Colora buzele pentru o perioada scurta de timp, iar eu l-am folosit si ca blush o data. E interesant, dar nu ma atrage prea tare formula lui.

   6. Masca I Love.. Strawberry

   Este o masca de tip peel-off care mi-a placut extrem de mult. Am scris despre ea aici, in cadrul campaniei de testare Beauty Barometer.

   7. Masca cu Ginseng si struguri rosii pentru barbati

   Am folosit-o impreuna cu prietenul meu si ne-a placut mult. Este tot de tip peel-off, are un miros foarte barbatesc si curata bine tenul, eliminand cojitele mici de pe ten. Foarte buna !

   

   8. Mostra Garnier Moisture Mask pentru piele uscata

   Mi s-a parut o crema extrem de hidratanta si de buna. Are o culoare rozulie, nu este apoasa si lasa tenul luminos si bine hranit.

   9. Uriage Hyseac mat

   Destinat tenului gras, acest produs promite sa matifieze si sa reduca porii. Eu am folosit acest produs de doua ori si mari diferente nu am vazut. Sunt sigura ca nu mi-am putut face o parere din cauza cantitatii mici folosite, deci din pacate, nu va pot ajuta cu o parere clara.

   10. Hydra Gel Yves Rocher

   Pot sa spun doar atat: mai vreau ! Extrem, extrem de bun. Review detaliat aici.
   
   11. Oje Orkide si Gabrini care sunt vechi si intarite. Cea alba e asa de veche, incat capacul nici nu mai poate fi desfacut.

   12. Rimel in 2 pasi Volumizer
   
   Mi s-a parut bunicel, nu e mare lucru tehniologia asta cu 2 pasi. Din contra, parca incarca prea tare genele daca faceai ambii pasi. S-a si uscat destul de repede, asa ca nu pot spune ca a fost preferatul meu.

   13. Mono noname

   Este extrem de prost pigmentat, cade sub ochi si nu aveam nicio sansa sa il termin in veci. Este luat de la un magazin de colt si am dat vreo 5 lei pe el.
  
   14. Creion-eyeliner SuperShock Avon

   Este un creion extrem de cremos(oricum, sunt sigura ca le stiti) si de pigmentat. Eu il arunc pentru ca nu-l pot ascuti cu nimic, varful acela fiind atat de cremos incat se rupe imediat. Mai mult, eu nu pot reusi sa-mi fac codita cu el, asa ca ar trebui sa intervin cu alt eyeliner lichid pentru codita. Nu ma pot descurca cu el in niciun fel si imi pare sincer rau.

   15. Ruj rosu noname

   Luat tot dintr-un magazin random, este un ruj extrem de pigmentat care rezista mult. Il arunc pentru ca e tare vechi si usuca groaznic buzele.


   16. Pudra ColorTrend AVON

   A fost o pudra bunicica, o am de mult si mi se si sparsese. Ma bucur ca am termnat-o, pentru ca vreau sa reutilizez ambalajul pentru a face un blush homemade. 


   Dragile mele, acestea au fost produsele mele terminate sau aruncate in ultima vreme. Astept parerile voastre in legatura cu produsele si sunt tare curioasa daca le-ati folosit si voi.

   Pupicei,
   Lore.

Pagini