Sa testam produse Montagne Jeunesse si Thai Spa !

Buna, dragile mele !


    Apollo reprezinta un partener important pentru diferite marci de renume din Romania: Touch, Himalaya Herbals, Thai Spa, Familiy Care si altele.
    Eu am avut deosebita placere sa primesc spre testare un colet surpriza de la ei. Astfel, coletul arata asa:

   Am primit:

   1. Masca tonica de fata cu extract de arbore de ceai si menta


 


    2. Masca de fata fierbinte cu ciocolata
    De aceasta cred ca sunt cea mai curioasa, caci nu am mai testat pana acum o masca de fata care sa se incalzeasca cand o aplici pe ten.

 




    3. Masca exfolinata cu ginseng si struguri rosii pentru barbati.
    Eu nu am vazut initial aceasta specificare si am fost bagata in ceata cand am citit pe spate ,,se aplica masca pe fata barbierita si curata".

 

    4. Masca de fata cu ulei de masline
 




    5. Masca exfolianta cu castraveti
 




    6. Plasturi pentru punctele negre de pe nas
    Sunt tare curioasa de eficienta acestor plasturi si au venit exact cand aveam nevoie de ei.
 




    7. Body scrub si body butter de la Thai Spa cu unt de shea
    Va pot spune deja ca miros divin si desi am multe lotiuni de corp incepute, nu ma voi putea abtine si o voi folosi deja si pe aceasta. Am fost tare bucuroasa sa observ ca ei au citit blogul meu, caci au remarcat ca am folosit untul de corp Thai Spa cu avocado.


    Sunt tare incantata si le multumesc celor de la Apollo din nou, pentru ca apreciaza si imi urmaresc munca de pe blog.
    Voi reveni cu reviewuri de indata ce voi incepe sa folosesc aceste produse.
   

    Voi folositi mastile Montagne Jeunesse sau produsele Thai Spa ?

    Pupici,
    Lore.

Pagini