Cum ma mentin in forma in 4 pasi.

Buna tuturor !


   Nu ma gandeam ca la SuperBlog voi avea parte de atatea provocari, dar uite ca ajung azi sa va scriu despre sanatate, silueta si cum ma mentin eu in forma.
   Inca de la inceput va declar ca nu am avut niciodata probleme cu kilogramele in plus, ba din contra, multe persoane (si aici includ parintii, mai ales) ma bateau la cap sa mananc mai mult, sa ma mai ingras, dar oricat de mult as manca si oricate suplimente si vitamine as lua, tot nu voi reusi sa mai pun pe mine. Dar, Doamne fereste, nici nu fac lucruri drastice pentru a fi supla.
   Asadar, am pentru voi patru sfaturi pe care eu le respect de mult timp si care ma ajuta sa ma mentin in forma. Aceste sfaturi pot fi urmate si daca doriti sa slabiti, fara a va infometa si a va cheltui banii pe produse inutile care nu fac absolut nimic pentru voi.

   1. Mananc sanatos

   Poate suna o banalitate, dar este unul dintre cele mai bune sfaturi pe care le puteti auzi. Mancatul sanatos nu inseamna doar inlaturarea din cosum a alimentelor care ne fac rau, ci si respectarea unui program de mese aproximativ egal de la o zi la alta. Asadar, trebuie sa mancati cele 3 mese principale ale zilei, fara a neglija una dintre ele. 
   Nu imi plac mancarurile grase, cu multe prajeli, ci prefer o supa calda si proaspata in schimb.
*Google imagini
   Pentru mine nu trece o zi fara sa fi consumat macar un fruct, ca sa nu mai vorbesc ca vara aproape numai asta mananc: fructe si legume.
*Google imagini

   Nu prea imi plac dulciurile(dati cu pietre, sau cu rosii, ca imi plac) si nu ma dau in general in vant dupa gustul dulce, preferand de cand ma stiu acrul. Tocmai de aceea ador salatele, la care adaug mereu zeama de lamaie. In schimb, ador fructele dulci, acrisoare, nu conteaza: eu as manca nonstop !
   Preferatele mele sunt visinele, dar nu spun nu nici la ananas. Ador savoarea lui si va jur ca nu m-as putea opri din mancat. In acelasi timp, ananasul este bogat in antioxidanti, care cresc imunitatea. El ajuta la digestie si la arderea grasimilor si tocmai de aceea eu il recomand cu toata inima.

*Google imagini

   Lamaia se spune ca ar fi produsul care faciliteaza slabitul, deoarece un pahar de apa cu lamaie, de exemplu, este un foarte bun energizant si totodata suprima pofta de mancare, in special cea de dulce. Asadar, daca vreti sa mancati mai putin, cand stiti ca nu va puteti opri, beti un pahar de apa cu lamaie cu 30 de minute inainte de masa. Seara, daca vi se face foame, puteti bea acelasi lichid.
   Pe site-ul LemoSilhouette gasiti produse din ingrediente naturale(asa cum sunt: lamaia, guarana, ananas, L-arginina, aloe vera, portocal amar) ce va ajuta in mentinerea unei greutati optime.

   2. Beau multe ceaiuri

   Sunt o mare bautoare de ceaiuri si asta o stie toata lumea care ma cunoaste. Am in casa mereu ceaiuri pentru diferite probleme(de exemplu, de sunatoare pentru dureri de stomac, de galbenele pentru dureri menstruale), dar si ceaiuri carora pur si simplu le ador gustul(tei, fructe de padure).
*Google imagini

   Ceaiul verde este de asemenea bun pentru slabit si recomand sa adaugati si lamaie. 
   Cand simt ca ma ia raceala, fac o cana mare de ceai de musetel sau de tei cu lamaie si multa miere si scap imediat de problema ! Trebuie sa credem in puterea plantelor si in produsele naturale, fie ca sunt de cosmetica sau de ingrijire corporala.

   3. Fac sport

   Nu va imaginati ca sunt sportiva de performanta, eu doar merg din cand in cand in parc la alergat sau cu bicicleta, lucru pe care il ador enorm.
   Plimbatul cu bicicletele pentru noi o activitate de familie incredibil de frumoasa, care ne uneste mai mult si pe care o iubim. Astfel, cand prindem vreme frumoasa, eu, prietenul meu si tatal lui mergem sa dam cateva ture de parc.  



   Nu va pot spune ce sentiment am in acele momente, cat de bine ma simt mai ales cand ajung acasa, obosita toata.

   In orice caz, sustin cu tarie ca slabitul sanatos se face doar mancand ceea ce trebuie si facand sport. Daca va infometati sau tineti mai stiu eu ce diete drastice, nu veti face decat sa va chinuiti corpul. Apoi, cand veti reveni la mancare, va veti ingrasa la loc sau mai rau, chiar mai mult decat inainte.

   4. Fac ceea ce imi place

   Pare ca spun prostii, dar credeti-ma pe cuvant cand spun ca daca faci ce iti place, daca esti fericit si iti iubesti viata, te vei simti mai bine si vei trai mai sanatos. 
   Iubesc fiecare moment pe care il traiesc, deoarece nu fac compormisuri pentru absolut nimic. Nu merg in locuri unde nu ma simt bine, nu ma intalnesc cu oameni care nu au o influenta buna asupra mea, evit persoanele de la care nu am nimic de invatat, ci prefer sa raman mai degraba sa citesc o carte buna si sa petrec timp cu oamenii dragi mie.


   Scriu pe blog de cateva luni de drag si ador sa impart cu voi parerile mele despre tot felul de produse sau experiente. Ma bucura fiecare comenariu, like sau apreciere.
   Ador ploaia, floarea soarelui, vara, marea, o ciocolata calda buna, o seara in care privesc un film alaturi de prietenul meu, un buchetel de ghiocei primit de la el.. Iubesc o multime de lucruri "marunte", care imi creeaza placere si ma bucura nespus.

   Asadar, voi ce faceti pentru a va mentine in forma ?

   Va imbratisez cu drag, ca de fiecare data.

_________________________________________________________________________________
Nota*
Acest articol participa la Spring SuperBlog
Fotografiile care nu imi apartin au mentionata sursa in subsol.

   

Pagini