HAUL: Yves Rocher, campania de ,,Bun venit !"

Buna, dragile mele !




   Acum ceva timp v-am aratat o comanda Yves Rocher si am ramas mai mult decat multumita de produse. De exemplu, gelul de dus cu rodie a intrat in favoritele lunii februarie, iar pentru crema de fata Hydra-Gel am facut un review separat, fiind extrem de incantata de efectele ei.

   Dupa acea comanda, la aproximativ 3 luni, am primit in cutia postala un catalog cu oferte pentru campania de ,,Bun venit !", adica pentru o a doua comanda. Ofertele mi s-au parut extrem de bune, asa ca nu am ezitat sa comand. De aceasta data, comanda am facut-o telefonic si trebuie sa mentionez ca am fost indrumata de o consultanta extrem de draguta si calma si intreaga convorbire a decurs minunat. Am fost avertizata ca un produs nu este pe stoc si ca se va amana trimiterea comenzii, pana la reinnoirea stocului. Asta a durat mai mult de o saptamana, apoi eu am si primit coletul, dupa aproximativ 12 zile.

    Stiti ca la Yves Rocher exista cadouri extrem de tentante, asa ca voi imparti postarea mea in doua: produse comandate si cadouri.


   Produse comandate:


   1. Sampon antimatreata + mini masca nutritiva cadou (11,50 lei)
   2. Sampon reflexii saten pentru stralucire + mini masca nutritive cadou (11,50 lei)

   

   3. Set de 3 geluri de dus: rodie, lavanda si nuca de macadamia (21 lei)


   4.  Deodorant roll-on cu floare de lotus, fara alcool sau aluminiu (10,50 lei)
   5. Balsam pentru buze (9,90 lei)


   6. Set de 15 esantioante (5,90 lei)
   O sa ziceti ca am innebunit de am cumparat mostre, dar eu le ador si am asa o ,,obsesie" pentru ele.



   Cadouri:

   1. Pentru o comanda mai mare de 39 de lei, in campania de ,,Bun venit !" am avut dreptul sa aleg ORICE produs dorit, fie ca este cel mai scump. Sincer, pentru asta am pus comanda, iar produsul ales de mine este parfumul Comme une Evidence, la care visam de ceva timp.


   2. Pentru o comanda de 59 de lei am primit gratis ceasul sport & chic, cu doua curele. O port insa doar pe cea alba.


   3. Pentru o comanda de 70 de lei, am primit transport gratuit, fie prin posta sau curier, eu alegand curierul.

   Asadar, am platit pe toate aceste produse si transport putin peste 70 de lei. 


   Eu zic ca am facut o afacere tare buna si sunt mai mult decat multumita de produse, in special de parfum, pe care il iubesc deja.

   Surprizele de pe site sunt si ele frumoase, asa ca va invit sa le vedeti. Eu va recomand cu drag produsele lor si va garantez ca veti ramane impresionate, daca nu ati folosit deja.

   Voi ati folosit produse Yves Rocher ?


   Pupicei,
   Lore.


                                         

Pagini