NOTD: OPI Absolute Alice

Buna, dragile mele !



   Azi am pregatit pentru voi prima postare de pe blog din categoria NOTD, adica "Nails of the day". 
  
   Oja pe care v-o prezint este una OPI

     Nuanta ojei este "Absolute Alice" si este un albastru plin cu sclipici argintiu, albastru si auriu.

   Aplicatorul nu mi-a creat niciun fel de probleme, reusind sa imi fac o manichiura foarte repede, fara sa murdaresc degetele.

   Eu am aplicat oja in doua straturi, deoarece daca as fi lasat doar unul s-ar fi vazut putin unghia.
   Asadar, ea arata astfel:


 
    Eu am aplicat peste oja, doar la degetul inelar, un lac transparent cu sclipici auriu, pentru un efect si mai frumos.

   
   Pe unghii, oja are un efect nisipos, avand iesiri in relief.




   Culoarea este minunata si am adorat-o din prima clipa. Este o oja de efect si cu siguranta iti ofera un aer aparte.
   Problema mea cu aceasta oja este alta: rezista foarte putin ! Dupa o zi, maxim doua, incepe sa se ciobeasca si sa sara de pe unghii. Pentru o oja OPI, care costa totusi destul de mult, am ramas foarte dezamagita. Am incercat si cu baza si cu top-coat si tot nu am reusit sa o fac sa dureze mai mult. O metoda care a functionat, reusind sa imi pastrez manichiura intacta 3 zile a fost aplicarea unui lac transparent cu sclipici inainte si dupa aplicarea ojei OPI.
  
   Nu stiu daca doar eu am patit asta, dar sunt tare curioasa sa aud parerile voastre.
  • Voua va place cum arata ? 
  • Ati folosit oje OPI ? 
  • Care este oja voastra favorita ?
  
   Pupicei,
   Lore.

Pagini