OOTD: O zi in parc + Cardigan Romwe

Buna, dragile mele !


   Azi am petrecut o zi minunata in parc, alaturi de prietenul meu. V-am spus ca imi place sa merg pe bicicleta, dar nu stiam inca sa merg pe... role ! Asadar, azi a fost primul "antrenament", instruita fiind de Andrei, un pic mai priceput decat mine.

   Asadar, dupa 20 de minute in care am fost tinuta de mana, am reusit sa-mi tin si eu echilibrul singura pentru cateva poze. Imi pare rau ca nu am mai multe, dar Andrei era intr-o panica totala, fiind atent ca nu cumva sa ma dezechilibrez si sa cad, lucru care, spre mandria mea, NU s-a intamplat.


   E tare greu prima oara pe role, dar imi place asa de tare, incat o sa mai merg cu siguranta curand. Bineinteles, am vazut apoi invidioasa ,,cum se face", dar imi voi lua eu revansa !

   Asadar, pentru aceasta zi am ales o tinuta lejera si comoda. Blugii sunt no-name, la fel si camasa.


   Mai mult decat atat, am purtat cardiganul Romwe comandat acum ceva timp, dupa ce la concursul Elenei am intrat in posesia unui voucher castigat.
   Eu una il ador si l-am purtat aproape zilnic de cand mi-a venit, fiind lejer, comod, dar totodata, foarte chic.
 
   Are un mod foarte interesant de prindere si se imbraca astfel foarte usor.


   Am purtat putin si noii mei ochelari de soare, pe care ii ador.
   

   Bineinteles, sunt cea mai fericita ca a venit primavara, pentru ca pot purta adidasi, bascheti si orice e comod. Azi am alese perechea mea Converse All Star, negri.
   

   Unghiile le am astfel de 2-3 zile si e prima oara cand mi-am rotunjit unghiile, dar eu sunt incantata de rezultat.

   Am purtat un machiaj simplu si natural, aplicand doar  CC Creamul de la Elmiplant, un blush, pudra Essence, fard de sprancene de la Depozitul de Farduri si rimel ScandalEyes(majoritatea le veti gasi aici, in favorite).

   Am avut o zi absolut minunata, iar apoi, cand am ajuns obosita acasa, am aflat o alte veste grozava: articolul meu de la SuperBlog, a fost notat cu 100 de puncte si am castigat astfel un eBook. 

   Voi cand ati fost ultima data in parc si ce element din tinuta mea v-a placut ?

   Pupicei,
   Lore.

Pagini