HAUL ELF - cosmetice si pensule pentru machiaj.


   Nu a trecut chiar asa de mult timp de la ultima comanda, dar m-am lasat cucerita de reduceri.
   Asadar, am cumparat:

   Fard de ochi duo crema, nuanta Berry Mix



   Primer pentru pleoape, nuanta Champagne

   Este foarte sidefat si lasa un sclipici destul de strident la prima vedere. Sper sa fie totusi discret pe pleoapa, asa cum e cel pe care-l am deja.





 
   Ruj nuanta Flirtatious - e exact cum doream, il ador !


 

   Pensula pentru fata



   Pensula pentru pudra - tare micuta, ideala pentru blush.


   Pensula pentru aplicarea fardului



   Toate pensulele arata astfel:


   Pentru ca am adaugat emailurile a 10 prieteni, am primit un cadou. Acesta a fost quadul in nuanta Butternut.

 

   Comanda mea a insumat 52,20lei cu tot cu transport. Fiecare produs a fost la reducere de la 9 lei la 7,20lei.

   Va tenteaza aceste produse? Ce credeti despre ELF?


                   

Pagini