O rochie Karla pe care as purta-o de ziua mea.

 

   Albe, negre sau colorate, lungi sau scurte, largi sau mulate, decoltate sau nu, rochitele fac deliciul tuturor fetelor de cand lumea. Nu cred sa existe una dintre noi care sa nu le iubeasca si care sa nu se simta increzatoare purtandu-le. Daca iti descoperi lungimea potrivita, stilul si culorile care te avantajeaza, in mod clar o rochie va deveni piesa de rezistenta a dulapului tau.

   Trebuie sa recunosc ca eu am fost multa vreme sceptica in ceea ce priveste rochiile, nestiind cum sa imi aleg modelul preferat potrivit mie. Insa dupa ce am descoperit rochitele stramte pana-n brau si largute in jos, pana la genunchi, m-am indragostit iremediabil. Felul in care ma simt cand port o rochie frumoasa, de calitate si care ma avantajeaza este minunat, caci simt ca sunt puternica si hotarata.
   Mai sunt cateva zile pana la ziua mea si vreau sa o serbez alaturi de cei dragi mie, sa ma simt rasfatata si iubita. Inca de micuta am purtat rochie de ziua mea, mi s-a parut mereu un eveniment special, demn de o tinuta pe masura. Cu toate acestea, de fiecare data m-am gandit intai la investitia facuta, caci este un aspect pe care il masuram cu totii. 
   Am gasit pe site-ul Karla.ro rochii minunate, pentru toate gusturile sau siluetele, in culori variante si mai ales... extrem de ieftine ! Am rasfoit fiecare categorie cu interes si cred ca timp de jumatate de ceas am fost absorbita de produsele afisate. Am remarcat insa si usurinta cu care am putut naviga, precum si designul placut al site-ului.


   De asemenea,  nu trebuie ratate ofertele, dar si noua colectie care face deliciul devoratoarelor de fashion. Frumusetea acestei noi colectii nu vine doar din calitatea produsului in sine sau in diversitatea ei, dar si din preturi extrem de accesibile. Eu am fost placut impresionata sa vad rochii la preturi precum 39,99 lei calitative, cu o croiala deosebita si foarte usor de purtat (iar asta v-o spune o persoana care reuseste din multe incercari grele sa asorteze rochia cu pantofii, sau cu un sacou si o geanta).
   Mi-am ales cu greu o rochita, pe care as purta-o cu siguranta in ziua aniversarii mele. Aceasta poarta un nume special, Alesia (coincidenta sau nu, zilele trecute ma gandeam ce frumos ar fi acest nume in cazut in care as avea o fetita, iar azi am ales rochia, apoi am ramas surprinsa vazand numele ei).


   Fiind slabuta, croiala ma avantajeaza de minune si ador felul in care este conturat decolteul, fiind potrivit chiar si pentru o persoana cu bustul mai mic (asa ca mine). 
   Culoarea a fost insa cea care m-a facut sa o iubesc iremediabil. Uitandu-ma la aceasta, imi trec prin fata ochilor franturi de amintiri si emotii de nedescris. Ma gandesc la mare, la valurile ei reci si mari, gata-gata sa inghita plaja, la cerul cu care apa se imbina intr-o linie perfecte, indepartata. Ma gandesc la albastrelele pe care le culegeam de pe camp cu sora mea cand eram micute si din care faceam coronite, dar ma gandesc si la cat de minunat ar veni aceasta rochie cu un colier auriu, care sa-i accentueze culoarea si eleganta.
   Spatele este de asemenea minunat, finut si ador detaliile, precum fermoarul auriu si funda copilareasca.

   
   Aceasta rochie costa nu mai mult de 69,99 lei iar acest lucru mi se pare tare convenabil si in concordanta cu realitatea produsului ales.
   Consider ca stii cand o rochie iti place cu adevarat in momentul in care o vezi si te imaginezi deja in ea, dar si cand iti starneste sentimente placute. Asta inseamna ca in mod clar ma vad purtand aceasta rochie, ba mai mult, ma vad purtand-o de ziua mea.
   Pe site-ul Karla.ro alegerile sunt numeroase, asa ca va invit sa aruncati un ochisor, cine stie. Cum preturile sunt asa bune, nu ar fi mare paguba daca ne-am rasfata un pic, nu ?

   Voi purtati des rochite ?

Pagini