Cum sa te epilezi cu ceara acasa cu kitul Epilat Pro



   Nu stiu cum sunteti voi, dar eu tanjesc de cand lumea la epilatul care sa imi tina pielea fina saptamani bune. Mi-am cumparat un epilator electric, de care am fost multumita in mare parte. Totusi, iarna am renuntat la el in favoarea lamei de ras si m-am trezit in primavara ca ma doar ingrozitor daca trec iar la epilator.

   M-am bucurat cand am avut sansa sa incerc kitul Epilat Pro si l-am pus la treaba de vreo doua ori pana acum.

   Kitul are 4 rezerve cu ceara epilat, cele albastre si cea galbena sunt pentru piele normala, iar cea roz pentru piele sensibila, aparatul pentru incalzit si un set de 100 de benzi.


   In timp ce e in priza, la acest incalzitor ceara se aprinde un beculet rosu, care va arata ca totul este in ordine.


   Benzile sunt lungi si moi; ele prind foarte bine firele de par, dar si ceara de pe piele.


Instructiuni:



   Asadar, procedura e simpla. Bagi rezerva in aparat, lasi cam 30 de minute in priza si apoi aplici pe piele in sensul cresterii firelor de par. Pui banda, presezi, apoi tragi in sens invers firelor. Simplu,nu ? Ei bine, teoria e simpla, practica mai putin.
   Eu am lasat in priza aparatul pe toata durata epilarii, caci el nu se incalzeste mai mult si ramane la temperatura optima. Am inceput cu mainile si cred ca am gresit putin cand am folosit ceara albastra, caci m-am iritat putin in unele zone. A doua zi, am observat ca aveam cateva "pete" de piele uscata, pe care am calmat-o cu crema de galbenele. Cred totusi ca a fost vina mea, caci am incercat apoi cu cea roz si totul a fost in regula.
   Pentru picioare, rezervele albastre au fost perfecte. Nu am simtit nicio sensibilitate, nu m-am iritat si sincer nici nu m-a durut foarte tare. Tot ceara albastra am fosit si pe linia de pe burtica. Nu stiu daca la voi e la fel de vizibila, dar pe mine ma deranjeaza si prefer sa o epilez mereu.

   Si bineinteles, curiozitatea m-a impins si mai departe si nu m-am oprit aici. Am incercat si la axile, fara sa ma gandesc ca nu te poti face singura, caci e cam incomoda pozitia mainilor si e greu sa tragi benzile. M-am chinuit ceva, dar in final am reusit, tot cu ceara roz. Sincer, ma descurcam mai repede daca foloseam epilatorul, pentru axile chiar e ideal pentru mine. 
   Iar daca va ganditi si mai departe, eu una nu cred ca va puteti epila singura inghinal. Da, am incercat-o, nu iese deloc. Nu e vorba ca doare prea tare, nu asta m-ar deranja, dar mi-e "peste mana" si pur si simplu nu-ti vina sa tragi de banda. Avem curajoase pe aici ?
   Imi place faptul ca treaba se desfasoara curat, adica nu ramane ceara pe piele. Si daca ramane, atunci eu mai pun o data o banda si trag iar; aceasta se lipeste si dispare. 
   Sunt foarte multumita de acest kit si daca as avea eu mai mult curaj, clar as reusi sa ma epilez acasa ca la salon. Voi ramane de acum incolo sa folosesc rezervele pentru piele normala pentru picioare, iar cea pentru piele sensibila pe maini. Mai mult de atat ma tem ca nu pot face singura, oricat de bune ar fi "ustensilele" folosite.

Găsiți AICI alte aparate cu ceară rece sau caldă, la fel de eficiente. (click)

     Voi preferati epilatul cu ceara? Va tenteaza acest kit?

Pagini