Fericirea saptamanii mele in poze(VI)


   Bine ati revenit la o noua postare din aceasta categorie !

    Joi, 22 mi-am facut curaj si am purtat pentru prima oara pantaloni portocalii ! 


   ♥ Vineri, 23 am mai petrecut putin timp cu hamsterita mea mancacioasa.


  ♥ Sambata, 24 prietenul meu "m-a lasat" si a plecat la meci cu baietii, asa ca m-am rasfatat si eu cu putina ciocolata.


   ♥ Duminica, 25 am mancat pentru prima oara anul acesta capsuni cu zahar. Miammmmiiii !


   ♥ Luni, 26 parca ningea in oras ! Pufuleti de papadii au invadat totul. Pe geam se vedea frumos, dar daca ieseai afara in ramaneau in par si pe haine si cu greu ii indepartai.


   ♥ Marti, 27 am mers la spectacolul "Scufita rosie", in care a jucat si prietenul meu. Abordarea inedita, putin "horor" a atras insa atentia asupra mesajului: traim intr-o lume plina de tentatii si mai ales noi, fetele, trebuie sa fim atente la orice pas.


   ♥ Miercuri, 28 am plecat din oras, asa ca nu pot atasa nicio poza. Va las insa cu doua de la absolvirea mea. Nu-mi vine sa cred cum au trecut 4 ani, dar ma bucur ca va incepe o noua etapa din viata mea !




   De acum acolo va fi din ce in ce mai greu sa fac aceste postari, pentru ca se apropie bacul si am mult de repetat. Voi face tot posibilul sa nu renunt, asa ca sper sa ma intelegeti.

   Va imbratisez si va pup cu drag ! 

Pagini