Produsele terminate in luna aprilie.

Buna, dragile mele !

   A mai trecut inca o luna, asa ca e timpul pentru a va arata ce am mai terminat.

   Poza de grup:


    Luandu-le pe rand, avem asa:

    1. Sapun lichid Balea, din editia de Craciun, a fost un sapun destul de bun. A mirosit bine, putin floral si nu a uscat mainile.
   2. Gel de dus Yves Rocher cu cafea - nu mai are nevoie de nicio descriere ! A intrat si in favoritele lunii martie.

   3. Crema de maini cu musetel Balea - nu a fost preferata mea. E foarte usoara si nu prea hidrateaza bine, dar mirosea frumos.
   4. Baza pentru unghii, complex fortifiant - nu e terminat, dar s-a intarit cand mai aveam cam un sfert. In principiu mi-a placut mult, m-a ajutat cu unghiile fragile si arata superb purtat si singura pe unghii.
   5. Dischete demachiante Leonex - o catastrofa totala ! Cred ca sunt din Kaufland, dar nu stiu exact. Se imprastiau peste tot si se "dezmembrau" in firisoare de vata, asa ca nu le-as recumpara. Acum am unele din DM de care sunt mult mai multumita.


   6. Buretel de celuloza - il arunc pentru ca il folosesc de ceva vreme. Sunt foarte ieftini si buni, eu ii folosesc atat pentru spalarea tenului, dar si pentru demchiere.
   7. Masca reparatoare Yves-Rocher - e o masca ok si o aseman mult cu Kallos Placenta, atat la efecte, cat si la miros.
   8. Sampon Clear - l-am primit spre testare mai demult de la BeautyBarometer si a fost bun contra matretii. De cand ma stiu, daca fac matreata pot scapa imediat cu Clear.
 

   9. Vichy Serum pentru ochi - pot spune doar ca e GENIAL ! L-am luat in vacanta si l-am folosit ca si crema pentru ochi si e divin. Desi pare gras, intra in piele intr-o secunda si o lasa catifelata si hidratata, de parca nici nu a fost acolo.
   10. Energising Day Cream de la Nivea - o crema buna pentru fata, nu am observat efectul acela uimitor de ten stralucitor si odihnit si nimeni nu m-a laudat atat, ca in reclama, dar mi-a placut.
   11. Crema Stop Imperfection Yves Rocher - a fost bunicica, aplicam pe cos seara si a doua zi era mai mic si mai putin imflamat. La o viitoare comanda ma bate gandul sa o cumpar full-size.


   Dragile mele, acestea au fost produsele terminate in luna aprilie. Tare mi-e teama ca in mai nu voi termina nimic, dar eu ma chinui.
   Voi ati incercat ceva din ce am folosit eu ?
   Va imbratisez cu drag ! 
                     

Pagini