Sampon pentru reflexii castanii Yves Rocher - Review


   La ultima comanda Yves Rocher am adaugat in cos si samponul pentru reflexii castanii. De atunci l-am folosit doar pe el, asa ca sunt in masura sa va spun parerea mea despre el.

   Cum arata?

   Produsul vine intr-o sticla de 200 ml.

 
   Are un orificiu micut, care face dozarea produsului extrem de bine si eu una nu am irosit deloc mai mult decat trebuie. Cu toate acestea, capacul se deschide destul de greu si pentru unghiile mele sensibile, acesta este un dezavantaj. De cele mai multe ori, ca sa il desfac apelez la un prosop cu care ma ajut pentru ridicarea capacului.


   Samponul propriu-zis are o culoare rosiatica si o textura nici prea densa, dar nici prea fluida. Prima experienta a fost una destul de amuzanta, caci mi-am samponat parul, l-am lasat cateva momente sa actioneze si am uitat ca este de aceasta culoare. M-am trezit cu ceva rosu pe piept si m-am speriat tare, intrucat initial am crezut ca e sange. Apoi mi-am dat seama si am inceput sa rad ca o apucata.


   Spuma facuta este insa roz, lucru destul de "girly". 


   Ingrediente:


   Cat costa ?

   Eu l-am comandat telefonic dintr-o brosura, unde costa 11,50lei, primind gratuit o masca in forma mini. Pe site costa 14,90 lei.

   Cum miroase ?

   Mirosul este tare, tare placut. Miroase putin cam ca si gelul de dus cu rodie de la Yves Rocher, un miros fructat, fresh.

   Ce efecte a avut asupra mea ?



   Trebuie sa recunosc ca sunt extrem de greu de multumit in materie de sampon si nu am gasit pana acum ceva perfect pentru mine. Am folosit si samponul nutri-reparator de la Yves Rocher si mi-a placut la nebunie gradul de hidratare, dar dupa ce am folosit jumatate de sticla, a inceput sa-mi provoace matreata, de care am scapat cu Clear(salvarea mea cand patesc cate ceva).
   Sunt foarte multumita de faptul ca pana acum nu mi-a provocat matreata sau mancarimi ale scalpului.
   Eu imi spal parul de doua ori pe saptamana si de fiecare data folosesc doar o samponare. Nu am observat sa mi se ingrase parul mai repede, ceea ce e un plus. 
   Cand imi spal parul, nu simt ca "scartaie", asa cum simt de exemplu cu Clear, dar asta nu ma deranjeaza, pentru ca parul ramane curat. Face multa spuma, lucru care era oricum de banuit, avand in vedere ca al doilea ingredient este Sodium Laureth Sulfate. 
   In ceea ce priveste efectul de reflexii castanii, nu am remarcat nicio schimbare in acest sens pentru parul meu. Da, este stralucitor, adica samponul nu il lasa "lipit de cap", dar nimic mai mult. Ce-i drept, nici nu ma asteptam la minuni, asa ca nu pot spune ca sunt dezamagita. Asa arata parul meu imediat dupa spalare, fara balsam, uscat natural:



   Concluzionand, sunt multumita de acest sampon si nu regret ca l-am cumparat. Cel mai probabil insa nu il voi recumpara, intrucat il vad ca pe un sampon obisnuit, iar singurul merit real pe care il observa este ca nu provoaca matreata si imi da volum.

   Care este samponul vostru favorit ?

   Daca si voi vreti sa comandati produse Yves Rocher, nu ratati ofertele din aceasta luna !

                                                           

Pagini