Despre un deodorant fara aluminiu si alcool de la Biola Cosmetica



   Daca aruncam un singur ochisor prin blogosfera prin articolele despre deodorante, vedem pareri cat mai aprige. Deodorantele naturale incep insa sa castige teren si sa fie mai des cumparate. Din ce in ce mai multe persoane se feresc de sarurile de aluminiu sau de alcoolul din ingrediente. 
   Biola Cosmetica detine produse bio la o calitate inalte. 
   De pe facebookul Biola am aflat ca:

,,Ceea ce știe toată lumea este că deodorantele bio și natur sunt facute din ingrediente naturale, bio ce lasă pielea să respire, echilibrează transpirația eliminând mirosul urât, lasă pielea catifelată fără a o irita. Nu lasă urme pe haine și nu provoacă alergii. Conține săruri minerale naturale, glicerină vegetală, uleiuri esențiale precum uleiul de eucalipt, salvie, tea tree, lămâie, hamamelis, etc. Acestea inhibă dezvoltarea bacteriilor și previne mirosul neplăcut de transpirație. Adică au toate avantajele unui deodorant obișnuit dar sunt sănătoase.
Dar să trecem la partea mai puțin cunoscută de lume. Cine a mai încercat un deodorant pur și a avut senzația că nu funcționează? Cine a simțit, că degeaba se unge cu acest produs, deoarece practic nu se constată nici un efect? Dacă există răspunsuri afirmative, trebuie să expicăm ce este acest fenomen!
Deodorantele pure nu doar că au beneficiile mai sus enumerate, dar la început încep curățarea organismului din interior. Intră în straturile adânci ale epidermei unde începe să elimine acele toxine care s-au depus de-alungul timpului datorită deodorantelor sau antiperspiranților care au închis porii și au blocat drumul toxinelor. Acest proces de curățare depinde de organismul fiecăruia și poate dura de la 1-2 zile chiar și până 2 luni, dar este absolut benefic organismului. După ce deodorantul a terminat procesul de curățare începe să își facă treaba. Trebuie menționat însă că deodorantele bio și naturale nu sunt menite să oprească transpirația deoarece acesta este procesul natural și sănătos de eliminare a organismului. Deodorantele pure reduc transpirația și înlocuiesc mirosul urât cu parfumul lor plăcut și discret." 

   Am folosit cu drag deodorantul bio cu salvie, asa ca vreau sa va impartasesc parerile mele.
   Va aratam pe facebook cand am primit spre testare acest produs, iar acum cateva zile l-am terminat. M-a tinut aproximativ 5 luni in care l-am folosit zilnic, uneori impreuna cu prietenul meu.
   Ambalajul este foarte practic, iar sistemul de dozare dotat cu pompita de spray este usor de folosit si eficient. O pompita, maxim doua pentru fiecare subrat este suficienta. Produsul se usuca repede pe piele si nu trebuie sa asteptati pana sa va imbracati. Eu nu am ramas niciodata cu urme pe haine sau pe piele.



Ingrediente/ INGREDIENTS (INCI):
AQUA, SALVIA OFFICINALIS S. EXTR.*, HAMAMELIS VIRGINIANA F. W.*, TRIETHYL CITRATE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA L-OIL*, MENTHA AQUATICA S. EXTR,*, EUCALYPTUS GLOBULUS L. OIL, MELISSA OFFICINALIS L.OIL*, SALVIA OFFICINALIS S. OIL*, COCO BETAINE.
Conservant: MELALEUCA ALTERNIFOLIA L. OIL*, EUCALYPTUS GLOBULUS L. OIL,
* = provine din producție ecologică controlată

   Mirosul produsului este unul puternic, intepator, dar el nu se mai simte dupa aplicare. Nu e preferatul meu, dar am mai incercat si alte produse cu salvie si stiu ca acesta este mirosul specific.
   Rezistenta produsului am testat-o pe prietenul meu, pentru ca eu nu prea transpir in general, asa ca orice deodorant as folosi imi este de folos. El insa nu poate folosi orice, asa ca deodorantul Biola l-a incantat. Are o rezistenta mare, previne mirosurile neplacute pana seara, daca a fost aplicat de dimineata. De asemenea, el a observat ca transpira mult mai putin decat de obicei spre deloc. Cu siguranta este un produs eficient, facand ceea ce promite.
   Produsul nu are saruri de aluminiu si nici alcool, ceea ce este un plus pentru sanatatea noastra. Cu toate acestea, am avut proasta inspiratie o data sa il folosesc imediat dupa epilat si am regretat. Asa cum era de asteptat, din cauza ingredientelor active, am obtinut usturimi care au durat in jur de un minut. Acest lucru nu m-a deranjat insa prea tare, pentru ca aveam deodorante in trecut care ma usturau oricand, fie ca eram proaspat epilata sau nu.
   Pretul este de 27 de lei, un pret mult mai mult decat avantajos. Eu l-am folosit 5 luni si am avut parte de o calitate excelenta.
   Am fost foarte multumita de acest deodorant si acum ca l-am terminat ii simt lipsa. Inca un lucru de mentionat este ca am putut pastra recipientul cu pompita si am pus inauntru lotiunea tonica facuta in casa, despre care va voi povesti in alte postare. Puteti de asemenea sa puneti apa si sa o tineti in frigider, pentru a va racori tenul cand este cald afara.

   Voi cautati deodorante fara saruri de aluminiu si alcool?
   

Pagini