Fericirea saptamanii mele in poze(VII)


 

     ♥ Joi in sfarsit s-au copt ciresele si am mancat atat de multe, incat simteam ca eram mai grea cu 5kg.

  

    Vineri am avut "datoria" sa fac macaroane cu branza. Ador macaroanele la coptor!


   ♥ Sambata mi-am regasit ursuletul cu care dormeam cand eram micuta. Asadar, el e Titi!



    Duminica am facut o mica vizita in Centru, unde erau cateva standuri handmade pentru Zilele Craiovei. Nu am plecat cu mana goala, am adorat sapunurile si le-as fi mirosit pe toate.



   Luni, am facut Clafoutis dupa reteta Jamilei. Nu as mai face insa ca samburi, cum a facut si ea, pentru ca e tare incomod cand mananci.


   ♥ Marti m-am rasfatat si am cumparat prima mea oja ColoRama Maybelline. O ador ! Sper sa fie rezistenta, momentan e intacta. Ojele sunt la reducere in DM, la doar 6 lei.

   Miercuri am primit produsele de la Complexul Apicol. Sunt tare curioasa si abia astept sa le testez.


   Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa ! 

Pagini