Produsele terminate in luna mai.


Va spuneam eu ca nu voi termina nimic in mai, dar iata ca punguta s-a umplut.


   De la stanga la dreapta, avem:

   1. Demachiantul bifazic Blanchette B este usor de comparat cu cel Balea. Singura deosebire ar fi ca de la Blachette ma mai ustura uneori zona de sub ochi, dar doar uneori si nu stiu de ce. E uleios, e din Kaufland si costa cam 6 lei.
   2. Laptele demachiant Cosmetic Plant a fost preferatul meu pentru demachiere fetei. L-am incercat o data pentru ochi si nu m-au usturat, dar eu nu agreez demachiantul crema pentru pleoape.
   3. Masca de fata cu argila si trandafir Vivanatura.


   4. Gel intim Avon. Eu le cumpar mereu si le folosesc exclusiv.
   5. Deodorantul Biola a fost foarte bun, natural si l-a multumit chiar si pe prietenul meu. Recomand cu drag !
   6. Crema pentru calcaie Cosmetic Plant a intrat mai demult in favorite si mi-a facut picioarele catifelate tare.

   7. Exfoliant Thai Spa.
   8. Dizolvantul Farmasi mi-a placut mult, mirosea binisor. Nu-l voi recumpara pentru ca are acetona si nu mai vreau sa folosesc pentru unghiile mele fragile.
   9. Servetelele demachiante Elmiplant le-am cumparat la set cu CC Creamul si nu au fost favoritele mele. Au o parte mai iesita in relief si ajuta la curatare, dar au fost destul de uscate. Eu puneam demachiant peste, caci altfel nu puteau demachia.


   10. Servetelele uscate Amelia le folosesc pentru stergerea fetei dupa spalare si imi plac mult.
   11. Masca Montagne Jeunesse folosita de mine si de prietenul meu a fost bunicica, exfolianta, dar nu o voi recumpara din cauza alcoolului din ingrediente.
   12. Kitul pentru ombre L'oreal si-a facut foarte bine treaba si sunt incantata de parul meu.


   13. Samponul L'oreal a fost in kit si mi-a placut la nebunie ! As cumpara pe veci daca as fi varianta full size.
   14. Sampon Yves Rocher pentru reflexii castanii
   15. Samponul regenerant Gerovital mi-a placut, nu mi-a cauzat matreata, dar l-am folosit doar de 2 ori, dat fiind gramajul.

   16. Mostra de parfum Ambre Noir pentru barbati ne-a placut foarte mult, chiar e un parfum elegant.
   17. Masca LUSH, review aici. Am terminat-o asa greu pentru ca mi-a placut la nebunie si am tot amanat sa ma rasfat cu ultima bobita.
   18. Crema pentru ochi antirid Yves Rocher mi-a placut foarte mult, e hranitoare, putin grasa, dar intra repede in piele.
   

   Acestea sunt terminatele mele, o gramada intraga ! Astept parerile voastre.
   Pupicei, Lore.

Yves Rocher

Pagini