Concursul ORKESTRA: Impresii, premii şi evoluţia mea



   Aşadar, că tot s-a terminat concursul Orkestra cu care vă stresez de ceva vreme, m-am gândit să vă spun exact cum a fost experienţa pentru mine, ce am câştigat şi dacă voi mai participa.

   Important pentru cei care nu ştiţi despre ce este vorba:
   
   Orkestra este un concurs pentru bloggeri, care constă în scrierea de articole pe anumite teme, jurizarea lor şi, în final, premierea.

   Punctajul maxim este de 20 de puncte, dintre care: de la 1 până la 15 se primea nota pentru creativitate, respectarea cerinţelor etc, iar până la 20 se acumulau acele vizite către site-ul sponsorului cu care v-am înnebunit eu, care valora 0,01 una. Aşadar, dacă luai 15 la jurizare şi strângeai 500 de vizite, aveai nota maximă de 20 (pe care nu a atins-o nimeni).



   Am auzit de Orkestra în primăvară, unde am scris vreo 2-3 articole, dar nu mi-am dat prea mare interesul, aşa că nu am câştigat nimic. Premiul cel mare fusese atunci o maşina Dacia Logan pentru care m-aş fi zbătut până în ultima clipă, dar am aflat de competiţie când trecuse deja o lună. Mi-am spus că nu am şanse, aşa că am renunţat ca o laşă.
   Când a început iar concursul, nu am fost tentată de premiul cel mare, adică de excursie, aşa că mi-am propus să particip doar la campaniile unde premiile erau atractive şi utile pentru mine. 

   Prima campanie la care am participat a fost pentru sponsorul WalkIn, cu articolul acesta.  Am dat-o în bară destul de tare, pentru că se cerea advertorial şi eu am făcut poveste. Am primit nota 13, dar ştiam că greşisem, aşa că m-am ambiţionat mai departe. 
   Am scris apoi pentru campania SevenSins cu acest articol şi aveam mari speranţe că voi lua o notă acceptabilă. Am primit un 12 de toată frumuseţea, dar nu m-am lăsat. Am continuat cu acest articol pentru sponsorul TinaR, la care am muncit vreo 3 ore şi aveam mari aşteptări. Nota 12 mi-a dat o palmă zdravănă şi în acel moment am renunţat. Timp de 8 zile nu am mai scris nimic, căci nu aveam idee cum să fac să fiu măcar aproape de un premiu.

   În acel moment mi-am dat seama nu de faptul că eu scriam greşit, ci că mă implicam la campaniile nepotrivite. Mă orientam doar spre campaniile de fashion, însă acolo era compeţia cea mai mare şi scriau multe bloggeriţe talentate. M-am reorintat rapid şi mi-am încercat norocul către zona de IT. Ştiam doar că vreau o tabletă, care era la campania ITGalaxy premiul de pe locul I. Am scris acest articol, am muncit mult la el (20 de minute mi-au luat doar colajele) şi l-am înscris în platformă. Am obţinut nota 14 şi aveam nevoie de vizite pentru locul dorit. Am trudit mult şi într-un final, cu 113 vizite, am terminat pe locul I, cu un punctaj de 15,13. Aşadar, primul premiu este tableta (pentru interesaţi, este vorba despre Tableta ASUS MeMo Pad HD 7 ME173X 7 inch IPS MultiTouch Cortex A7 1.2 GHz Quad Core 1GB RAM 16GB Flash GPS Android 4.2 Black, care costă 549 de lei).

   Următoarea campanie la care am participat a fost Philips Kitchen, unde îmi doream oricare dintre cele 3 premii (multicooker, storcător sau blender). Articolul acesta a fost primit cu nota 14, aşa că m-am hotărât să lupt. Am luptat mult, aşa că de la 14 am reuşit să ajung la 16,19, punctaj cu care am termiant pe locul I. Şi am luat multicookerul Philips, în valoare de 525 de lei.

   Apoi, am vrut să ma orientez şi la campanii cu premii în bani. Am ales Hanora, campania unde se cerea advertorial, unde subiectul părea greu şi puţini scriau. Articolul meu  a primit nota 14 şi mă menţineam pe locul I cu aproximativ 30 de vizite. Pe ultima sută de metri am fost întrecută, dar nu am renunţat şi am reuşit să termin pe locul I, cu 14,76. Am câştigat 500 de lei.

   Am scris apoi pentru sponsorul O-mac, deoarece accesoriile de grădină mă tentau tare mult. Deşi se cerea poveste, articolul meu nu a fost apreciat. Am primit nota 13 şi nu am câştigat nimic.

   M-am întors rapid la campaniile cu premii în bani şi unde subiectul era greu de abordat. Am scris pentru PrintCard acest articol, care a fost notat cu 14. Am terminat cu nota 14,45, pe locul II şi am câştigat 300 de lei.

   A urmat campania Blue Air, cu acest articol. Am primit 14, dar nu am luptat pentru locul I. Am terminat pe locul III, câştigând un bagaj de cală gratuit în valoare de 40 de euro.

   Îmi doream mult un canvaş de la VisionExpo Systems, dar am primit nota 12 pentru acest articol şi nu am mai continuat promovarea.

   Cea mai mare dezamăgire a mea în privinţa jurizării a fost pentru campania Re-încărcare, unde, scriind acest articol, mă aşteptam la o notă mare. Am primit nota 12 şi am rămas cu un gust al naibii de amar. Am continuat însă pentru campania StradaIT, unde pentru acest articol am primit nota 13, deci, niciun premiu. 

   Am fost tentată apoi de premiile Philips pentru păr, aşa că am scris acest articol. Am primit nota maximă, am continuat promovarea şi am terminat pe locul I, câştigând un uscător de păr în valoare de 397 de lei.

   Ţin minte că am scris acest articol pentru campania BileteAvion.ro mai mult pentru voucherul de 50 de lei oferit tuturor participanţilor, aşa că m-a mirat nota de 13 pentru un articol aşa de slab. Acesta trebuia să fie ultimul articol.
   Cu o oră jumătate înainte de deadline, am remarcat faptul că la campania Covera locul III avea 13 puncte şi ceva. Am scris repede acest articol, am strâns 12 vizite şi aveam nevoie de nota 14 sau 15 pentru a putea câştiga ceva. Am fost la limită, primind nota 14, aşa că am câştigat un voucher de 300 de lei pe site. Şi acesta chiar a fost ultimul articol.

   Cu un total de 15 articole, am câştigat doar 7 campanii:
  1. Blue Air - bagaj de cală în valoare de 40 de euro
  2. Covera - voucher de 300 de lei
  3. Hanora - 500 de lei
  4. ITGalaxy - Tableta în valoare de 549 de lei
  5. Philips Kitchen - Multicooker în valaore de 525 de lei
  6. Philips Haircare - Uscător de păr în valoare de 397 de lei
  7. Printcard - 300 de lei 
  8. + voucher garantat de 50 de lei pe bileteavion.ro

========================================================================
    Total: premii în valoare de 2.021 lei
             bani cash în valoare de 800 de lei

   Aşadar, am câştigat bani şi premii de 2.821 lei într-o lună de muncă şi doar 15 articole scrise.

   Dacă ar fi să fac o rememorare, aş spune că a fost o lună plină de emoţii, grijă, stres, în care am spamat tot ce se poate spama pe facebook pentru a strânge vizite. Am vorbit cu mulţi alţi bloggeri în privat, ne-am plâns, ne-am întrecut, ne-am bucurat şi ne-am ajutat reciproc. Am cunoscut multă lume şi multă lume a aflat de mine astfel. Regret mult că nu am fost la gala de premiere, dar pe următoarea nu o voi rata. Am câştigat premii pe care mi le doream, dar pe care nu le-aş fi putut atinge fără acest concurs. În orice caz, nu într-o lună de muncă şi nici în doar 15 articole scrise.

   Voi mai participa cu siguranţă şi la alte campanii Orkestra, căci a fost o experinţă minunată şi am avut doar de câştigat.
   Nu în ultimul rând, vreau să vă mulţumesc vouă, cititori dragi, căci aţi sărit mereu în ajutorul meu. Că m-aţi susţinut oricând, că v-aţi invitat chiar şi prietenii să o facă şi că v-am simţit mereu aproape de mine. Poate că nu aţi avut nimic de câştigat şi ştiaţi asta şi tocmai din acest motiv nu pot decât să fiu veşnic recunoscătoare.                                                               ^_^ 


Pagini