Îmi doresc să vizitez...



   Grecia! Da, Grecia este ţara pe care îmi doresc din suflet să o vizitez.



    Aş vrea să programez următoarea vacanţă la Atena, unde să mă pot bucura de vreme, mare şi peisaje de vis. Vreau să mă sclad în razele soarelui strălucitor şi să petrec zile frumoase şi relaxante pe nisipul cald. 



   Istoria oraşului este impresionantă, aşa că probabil tot timpul vacanţei îl voi petrece ba pe plajă, ba vizitând obiectivele turistice istorice.
   Zborul este însă cel care mă face puţin temătoare, dar voi trece peste asta, gândindu-mă la toate frumuseţile locului care mă aşteaptă.
   Grecia este o destinaţie frumoasă şi accesibilă, dar, dacă aş putea face câteva economii, mi-aş dori să vizitez şi Dubaiul. Având în vedere peisajul de mai jos, cine nu si-ar dori să fie acolo?

   Şi totuşi, privind mai realist, parcă tot spre marea noastră mă duce gândul. Acum putem călători rapid cu avionul chiar de la Bucureşti la Constanţa, pentru a face o economie mare de timp. Orele pierdute cu trenul pot fi petrecute pe plajă, pe un şezlong, cu un pahar mare de limonadă în mână.



   Până la urmă, nu contează unde este destinaţia vacanţei perfecte, ci cu cine o petrecem, nu? Abia aştept să ajung într-un loc însorit, unde să uit de griji şi probleme.

  Voi ce oraş vă doriţi să vizitaţi?
   

Pagini