Max Factor: Xperience Sheer Gloss Balm 07


   Nu obişnuiam să fiu mare iubitoare a produselor de buze şi rareori plecam de acasă cu un ruj aplicat. Un balsam de buze transparent îmi era suficient, astfel că era de ajuns să îmi simt buzele hidratate. Am început însă să apreciez mai mult rujurile, să caut şi să cumpăr cât mai multe culori, iar acum mă pot lăuda cu o „mini-colecţie” mulţumitoare.
   Sunt însă zile când nu am timp pentru a aplica perfect un ruj pigmentat, aşa că de curând salvarea mea a fost un balsam de buze colorat de la Max Factor.




   Acest balsam are un ambalaj tare practic şi îmi place mult că este puţin transparent, tocmai pentru a putea vedea mai bine nuanţa.
Având o valabilitate de 36 de luni de la deschidere, balsamul este ideal pentru purtat în geantă şi reaplicat în caz de nevoie multă vreme.



   Mirosul este unul clasic, exact ca al unui ruj normal. Trebuie menţionat că balsamul Xperience are SPF 10, lucru care ne ajută buzele să fie protejate mai bine de razele soarelui. Nu are un factor protecţie foarte ridicat, însă tot este mai bine decât un balsam normal.
   Eram tare curioasă dacă îşi va face treaba ca şi balsam de buze şi pot afirma că m-a mulţumit pe deplin la acest aspect. Chiar dacă a fost vânt, buzele mele au rămas hidratate şi catifelate, fără să se usuce sau, mai rău, să crape. Produsul Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm în nuanţa Pink Oyster Shell 07 a avut o grijă desăvârşită de buzele mele în zilele în care l-am purtat.
   Aşa cum am spus anterior, un mare plus primeşte acest balsam de buze pentru faptul că este colorat şi funcţionează exact ca un ruj nu foarte pigmentat şi puţin sidefat. Nuanţa pe care o capătă buzele este una caldă, uşor roşiatică, perfectă pentru acest sfârşit de vară.


   Procedeul reaplicării este însă cât se poate de simplu şi se poate face şi fără oglindă, căci balsamul se aşează frumos pe buze.


   Rezistenţa este una mică spre medie, deoarece balsamul Max Factor nu este foarte rezistent la transfer. Bineînţeles,  nu putem avea aşteptări mult prea mari de la un produs destinat buzelor care nu are aceleaşi proprietăţi ca un ruj mat, foarte pigmentat. Eu aş spune că rezistă cu succes 2-3 ore, însă dacă veţi mânca, atunci cu siguranţă trebuie reaplicat. 


   Sunt foarte mulţumită de acest produs şi cu siguranţă oferă look-ului un aspect fresh şi plăcut. Sunt tare curioasă de alte variante, căci am observat pe site-ul produsecosmetice.ro şi alte nuanţe.


   Acest balsam costă 17 lei şi îl puteţi achiziţiona de AICI. Vi-l recomand cu drag, căci merită fiecare bănuţ. 
   L-aţi încercat, sunteţi tentate? J

Pagini