Produsele terminate în luna iulie 2014



   Unde a fugit şi luna iulie? Unde a trecut vacanţa noastră? Mai e puţin şi se termină, iar noi nu am făcut mai nimic... Dar până să devin nostalgică (şi credeţi-mă, am câteva motive), vă propun să aruncaţi un ochi mai jos, asupra produselor folosite până la utlima picătură în ultima vreme.

   Pregătite?


   Să-i dăm drumul! De la stânga la dreapta avem:


   Loţiunea tonică Elmiplant s-a dovedit a fi o alegere bună. Renunţasem la ea în defavorul loţiunii tonice pentru ten gras făcută în casă de care v-am povestit pe blog, dar până la urmă am terminat-o. Nu mi-a creat neplăceri, dar acum nu ştiu dacă aş recumpăra-o, căci nu mă mai pot despărţi de apa de trandafiri.
   Loţiunea micelară Avene a intrat demult în favoritele unei luni, căci tare mult mi-a plăcut. Curăţă bine, e foarte blândă cu pielea şi nu o lasă lipicioasă. A fost ideală această dimensiune pentru călătorii, aşa că regret un pic că e terminată.
   Şerveţelele simple de la Auchan sunt de nelipsit din casă. Mă şterg cu ele pe faţă dupa spălare, căci nu agreez prea tare senzaţia pe care o am când mă şterg cu un prosop.
   

   Şerveţelele umede Hydra Science din Carrefour s-au dovedit a fi eficiente, dar totuşi le-aş fi vrut mai umede.
   Gelul pentru curăţarea tenului Hydra Science a fost o dezamăgire totală. Al doilea ingredient este alcoolul, de aceea tot spun ei că este pentru ten gras. Usucă tenul rău, aşa că l-am folosit pe post de săpun de mâini.
   Dischetele demachiante Ebelin, luate din DM, sunt parte din viaţa mea acum. Sunt perfecte: moi, nu se deşiră şi plăcute la atingere.


      Gelul şi loţiunea antiacnee au fost cu semn de întrebare. Cum poţi crea ceva pentru ten pe bază de alcool şi să o dedici unui ten sensibil? Loţiunea e mult prea dură, provoacă usturimi, de parcă aş aplica spirt pe ten. Gelul se lasă peste noapte peste coş, dar degeaba. Le-am folosit pentru spălatul băii, având atât alcool au funcţionat de minune ca şi dezinfectant.


  Uleiul esenţial de lămâie este un produs pe care trebuie să îl recumpăr. Îl foloseam pentru loţiunea tonică făcută în casă, sau chiar mai puneam câteva picături în odorizantul de cameră.
   Demachiantul Nectar of Nature a fost un produs bio bunicel. Am scris despre el zilele acestea, aşa că vă invit să descoperiţi review-ul.
   Mostra de serum primită de la magazinul online Sideris a fost tare, tare bună. Produsul intra repede în piele şi hidrata nemaipomenit de bine.


   Loţiunea de corp L'occitane a fost tare plăcută, având un miros demeţial.
   Mostra de loţiune de corp de la Sideris a fost, de asemenea, o încântare pentru simţuri. Eu am simţit doar migdale, migdale, migdale!
   Şamponul Nectar of Nature cu Aloe Vera (ca al doilea ingredient) a fost blând cu scalpul, dar parcă nu curăţa perfect. Mi-a provocat şi un început de mătreaţă, aşa că nu îl voi recumpăra vreodată.
   Ceara de păr Loncolor a fost folosită mai mult de prietenul meu, dar o foloseam şi eu când îmi prindeam părul coadă sau coc. Impiedicam astfel firele rebele de la tâmple să îşi ia zborul. E foarte bună, miroase a cocos şi costă 10 lei din Auchan.


   Am ajuns acum la sfârşitul punguţei cu produse goale. Cu bune sau rele, va trebuie aruncată curând.
   Aţi încercat vreun produs, ce păreri aveţi?

Pagini