Tu ce alegi: drept sau ondulat?



   Uneori mă gândesc că sunt o stră-stră-stră neapoată a lui Rapunzel. Şi nu pentru că am un păr blond şi strălucitor, ci pentru că este lung şi neascultător. De ce spun neascultător? Cum altfel l-aş putea numi eu, când niciodată nu i-am găsit soluţia pentru a fi aranjat perfect, el mereu considerând că ştie cel mai bine cum să stea? Da, părul meu are personalitate, ba chiar una foarte năstruşnică. Uneori cred că e pus pe glume, căci fix atunci când am o întâlnire importantă se hotărăşte să fie rebel. Sunt sigură că o face intenţionat, deşi nu recunoaşte. Dar nu-i nimic, cu produsele Philips pentru păr i-am găsit leacul.

   Toată povestea mea a început acum câteva zile, când am primit un telefon important. Aplicasem mai demult la un job în domeniul în care visasem mereu să lucrez, dar, din cauza faptului că nu am prea multă experienţă, nu aşteptasem niciodată să fiu sunată. Şi totuşi se întâmplase. Urma să am interviul a doua zi de dimineaţă, la ora 9:00. Totul părea simplu, ştiam exact unde era clădirea cu pricina şi aveam deja în minte ţinuta pe care urma să o port. Machiajul ştiam că va fi simplu, discret, căci nu voiam să ies în evidenţă prea tare. Problema supremă, aţi ghicit, o reprezenta minunata mea podoabă capilară. 
   Mi-am spălat în acea seară părul, să mă asigur că va fi curat şi proaspăt. Nu aveam nicio idee cum să îl coafez, dar aveam pentru el toate produsele de care o femeie poate avea nevoie: placă de păr, ondulator, uscător şi perie.
   În acea seară mi-am uscat părul aşa cum o făceam de obicei, cu uscatorul Pro HPS920. Devenise cel mai bun prieten al meu încă de la prima folosire, căci în sfârşit găsisem un produs destinat uscării părului fără a-l deteriora aşa cum fac alte produse. Datorită tehnologiei sale, care împiedică o încălzire a excesivă a părului, mă bucuram de fiecare dată de rapiditate şi eficienţă. Cele şase setări de viteză şi căldură, motorul inovator cu 50% mai durabil şi garanţia de 5 ani mă convinseseră să cumpăr. Şi nu am regretat niciun moment.
  

   În numai câteva minune, părul meu devenise uscat şi strălucitor, radiind de sănătate. M-am bucurat să îi văd buna dispoziţie, aşa că m-am băgat nerăbdătoare în pat, gândindu-mă la câteva scenarii pentru conversaţia importantă de a doua zi.
   M-am trezit dimineaţa la ora 7:30. Aveam o oră la dispoziţie să arăt impecabil, iar 30 de minute ca să ajung la destinaţie. Am intrat în baie, m-am spălat somnoroasă pe dinţi, apoi privirea mi-a fugit în oglindă. Ce credeţi? Părul meu frumos era acum tare ciufulit, parcă stătea triumfător pe cap, gata să spună: "Ţi-am stricat şi azi planurile!". 
   În primă fază m-am panicat teribil, dar eram prea grăbită, aşa că am decis să mă îmbrac şi să mă machiez întâi. Hainele arătau impecabil, pantofii erau strălucitori, iar machiajul aăata foarte îngrijit. Şi totuşi, ce puteam face cu nesuferitul care îmi stătea, la propriu, pe cap?

   Oscilam teribil între păr drept şi ondulat. Buclele mi să păruseră din totdeauna o variantă simplă pentru un look chic şi îngrijit. Cu ondulatorul meu conic Philips aş fi obţinut cele mai frumoase onduleuri într-un timp scurt. Ştiam că părul va fi protejat de căldură datorită tehnologiei înalte şi că, în acelaşi timp, voi avea cea mai frumoasă coafură. Foarte interesantă era funcţia care te anunţa printr-un avertisment sonor când blucla era gata, asta pentru a economisi timp. Puteam regla cu uşurinţă cât de perfectă sau lejeră să fie ea, aşa că îmi puteam coafa părul rapid şi frumos. 


   Îmi plăcea părul drept, ar fi fost o variantă care denota seriozitate. 
  Ştiam că mă puteam baza pe aparatul de îndreptat părul Philips Pro HPS930 de fiecare dată când îl foloseam, căci părul rămânea după folosire fin, drept şi strălucitor. Nu trebuia să am o grijă specială atunci o utilizam, căci părul nu se agăţa sau rupea, oricât de grăbită aş fi fost. Placa se încălzea perfect în numai 10 secunde, iar învelişul din titan era perfect pentru o coafură simplă, dar de efect.


   Şi totuşi, ce să aleg? Eram prea grăbită, aşa că am pus mâna pe...


   Aşadar, am folosit Peria Dynamic Volume HP8654, iar rezultatul a fost uimitor! Coafarea a fost rapidă , părul s-a aranjat într-un mod natural: nici drept, dar nici buclat. Arătam ca o adevărată femeie de afaceri, care doar ce ieşise de la salon. Părul nu s-a încurcat, peria, care se învârtea în ambele direcţii, reuşind să adauge un volum incredibil coafurii mele.
   Am reuşit să mă încadrez în timp, iar, fără să fiu modestă, am observat câteva priviri de admiraţie de la intervievatorul meu. Admiraţie pentru faptul că eram o femeie îngrijită, care ştia să îşi pună în valoare atuurile.

   Vă întrebaţi dacă am reuşit să obţin jobul? Răspunsul cred că îl puteţi inteui. Pentru reuşita mea au contribuit enorm produsele Philips, fără de care probabil că aş fi ratat interviul, ocupată fiind cu alte metode de coafare ineficiente.
   Tu în locul meu ce ai fi ales: drept sau ondulat?


Pagini