Achiziţionează cosmetice bio de pe Aoro.ro cu ingrediente atent selecţionate



   Din ce în ce mai multe doamne şi domnişoare se simt atrase de tot ce înseamnă „bio”. Trebuie să recunosc faptul că şi eu încerc să aleg din ce în mai multe produse naturale pentru îngrijire, căci vreau mereu să optez pentru tot ce este mai bun pentru mine.

   Care sunt avantajele produselor bio?

   În primul rând, nu putem să ne gândim la produse naturale fără să ne poarte imaginaţia către un minunat peisaj din natură. Ne gândim la plante atent selecţionate, la beneficiile lor asupra tenului, părului sau corpului nostru. Produsele naturale nu conţin ingrediente dăunătoare, ci au o grijă sporită pentru pielea noastră, răsfăţând-o cu tot ce este mai bun.
   În general, persoanele care au manifestat reacţii alergice pentru produsele clasice din comerţ s-au orientat rapid către produse naturale, care nu dăunează corpului nostru. De asemenea, foarte multe femei însărcinate şi-au schimbat total stilul de viaţă, iar din dorinţa de a elimina toate chimicalele folosite ajuns să utilizeze doar produse bio.
   Trebuie să recunosc faptul că eu nu folosesc la fel de multe produse din natură pe cât mi-aş dori, dar încetul cu încetul încerc să îmi schimb obiceiurile. Am remarcat o îmbunătăţire considerabilă a tenului meu dacă folosesc pentru curăţare şi hidratare produse bio, aşa că nu pot decât să mă motivez să folosesc din ce în ce mai multe produse de acest fel.


   Produse bio accesibile pe site-ul Aoro.ro

   Spre surprinderea mea, site-ul Aoro.ro comercializează şi cosmetice bio. Acest lucru este de lăudat, căci preocuparea faţă de produsele naturale de calitate merită toată aprecierea naostră. Răsfoind categoria acestor produse cu ingrediente atent selecţionate, am descoperit o mulţime de tentaţii. Fie că este vorba despre produse pentru păr, ten, corp, machiaj sau chiar despre parfumuri şi produse destinate igienei dentare, Aoro.ro ne pune la dispoziţie o diversitate remarcabilă de produse. Şi, pentru că sunt bloggeriţă de beauty „la bază”, mi-am permis să analizez puţin două produse care pe mine mă tentează teribil.
   Primul produs ales este un ulei de cannabis pentru ten şi corp. Cât de super sună? Zău că n-am mai auzit ca din cannabis să se producă un ulei bun pentru ten, dar nu neg că sunt curioasă. M-am documentat puţin mai mult şi am descoperit că uleiul din seminţe de cânepă este singurul ulei vegetal care are un raport de 1:3 între acizii esenţiali de Omega 3 şi Omega 6 plus acidul gamma, deci este un ulei incredibil de hidratant şi calmant pentru piele. Acest ulei îmbunătăţeşte aspectul pielii deteriorate, o face pe aceasta mai elastică şi, fiindcă este un produs naturist, poate fi folosit fără probleme chiar şi pe pielea sensibilă a copiilor.




   După ce m-am interesat despre uleiul de cannabis, am descoperit pe site-ul Aoro.ro un alt produs bio: samponul Klorane împotriva căderii părului. Am auzit vorbindu-se foarte mult despre acest produs şi recunosc că eu i-aş da o şansă. Momentan mă confrunt cu mici probleme de cădere a părului şi mi-aş dori să văd dacă acest produs poate da rezultatele pe care eu le aştept. Şamponul vegetal Klorane este un şampon accesibil bio, ideal pentru toate persoanele care se confruntă cu căderea părului.




   În final, trebuie să recunosc faptul că am fost plăcut impresionată să văd atât de mult produse bio pe site-ul Aoro.ro. Acestea două pe care le-am selectat sunt doar o mică parte dintre cele pe care mi le doresc, dar dacă îmi va permite bugetul cu siguranţă că voi achiziţiona şi alte produse naturale, pentru că sunt de calitate şi merită atenţia noastră.


   Voi aţi folosit uleiul de cânepă sau şamponul Klorane? Ce alte produse din categoria bio de pe site-ul Aoro.ro vă tentează?

Pagini