- Alo, Lady Shoes? Aici Cenuşăreasa!


   Pantofi şi iar pantofi. Lumea femeilor pune pantofii pe un loc de seamă, căci perechea potrivită te poate scoate din multe probleme. Încredere, eleganţă sau rafinament sunt doar câteva dintre cuvintele care caracterizează o femeie care îşi poartă mândră pantofii.

   Trebuie să recunosc faptul că eu nu am fost iubitoare de pantofi până de curând, dar şi când m-a apucat "boala" aceasta, greu îmi e să o stăpânesc. Uneori am senzaţia că mi s-a dezvoltat mirosul la oferte sau colecţii noi, căci simt de la o poştă magazinul unde se găsesc încălţări tentante. 

   Şi, cum sunt mai mereu prezentă în mediul online, mi-a fost dat să descopăr site-ul cu pantofi dama Lady-Shoes.ro şi de atunci e jale. Nu doar că au pantofi, ghete, cizme sau sandale superbe, dar oferta 1+1 gratis este de-a dreptul demenţială.


   Vă propun un mic exerciţiu de imaginaţie. Avem, aşadar, o pereche de botine de vară la preţul de 99lei. Botinele sunt superbe, merg perfect cu pantaloni sau cu rochie şi cu siguranţă au ceva deosebit, ce nu multe sandale au.


   Apoi, avem o altă pereche de pantofi office la preţul de 119 lei. Aceşti pantofi sunt ideali pentru mersul la birou, pentru că eleganţi, uşor de asortat, dar şi foarte comozi.


   Aşadar, la achiziţionarea împreună a acestor două perechi plătim doar preţul mai mare, adică 119 lei! Cât de grozav este acest lucru? Vom beneficia de două perechi de încălţări de calitate la preţ de una şi credeţi-mă că de ceva timp tot stau pe site, calculez şi socotesc.

   Aş pune în coş şi sandale, deşi mai e până la vară, dar şi ghete şi cizme pentru iarna care se apropie. Ajutor, nu mă pot hotărî!

   Pe voi vă tentează o ofertă de genul "1+1 gratis"?

Pagini