Ce surpriză am primit de la QuickMobile


   Acum ceva vreme, QuickMobile a lansat o campanie împreună cu cei de la BlogalInitiative. Trebuia să explicăm de ce ne avantajează faptul că site-ul QuickMobile aduce prima oară în România iPhone 6. Articolul meu a fost acceptat în platformă, fiind validat ca unul dintre cele multe postări care vor primi un premiu surpriză.
   Sinceră să fiu, mă aşteptam să fie vorba despre un premiu micuţ, că tot eram foarte mulţi participanţi. Când colo, am primit cu toţii câte o baterie externă, un produs de folos pentru oricine. Această baterie poate fi folosită pentru reîncărcarea telefonului, tabletei, camerei foto etc în momentele în care nu avem acces la electricitate, în deplasări sau în orice momente mai doriţi.



    Puteţi conecta două dispozitive prin USB (1 A şi 2,1 A).


   Mi-a plăcut mult modul de ambalare, dar şi detaliile cu privire la punga de cadouri, unde scria acest mesaj:


   Trebuie să recunosc că cei de la QuickMobile au avut o campanie minunată, cu premii minunate. Nu neg că mă aşteptam la un stick sau un mouse, dar aşteptările mele au fost întrecute. Good job, QuickMobile!

Pagini