Tratament pentru păr SILK ELIXIR de la DOLCE NATURA


   Cine vrea păr sârmos, care nu se poate aranja în niciun fel? Eu cu siguranţă nu! Mereu mi-am dorit un păr moale şi catifelat, cu volum şi strălucire. Uneori îl obţin, alteori ba. 

   De ceva vreme folosesc produsul pentru păr cu ulei de argan Silk Hair Elixir, de pe site-ul DolceNatura.ro.




   Ingrediente:



   Îmi place faptul că are pompiţă, este foarte uşor de folosit. Şi îmi place şi cantitatea, cred că o să-l folosesc cel puţin un an.

   Cum îl folosesc?

   E simplu. După ce mă spăl pe cap, fie că folosesc balsam sau nu, usuc puţin părul cu prosopul, apoi pun o pompiţă în mâini şi îl aplic de la jumătate la vârfuri, ţinând capul aplecat. Masez uşor părul în mâini, dar nu frec cu putere, ca să nu rup firul. De asemenea, nu aplic uleiul la rădăcină!


   De obicei nu mă usuc cu uscătorul, dar procedeul este acelaşi chiar dacă fac asta. Uneori uit să aplic uleiul înainte, ci mă usuc cu uscătorul şi îl aplic după. Nu vă imaginaţi că rămâne părul unsuros sau ceva de genul, nici vorbă!

   Uleiul este imediat obsorbit de firul de păr, pe care îl lasă apoi mătăsos, moale şi uşor de descurcat. Eu sunt îndrăgostită de acest produs şi a devenit indispensabil pentru rutina părului meu. Mi se pare mai bun decât cel Avon, pe care l-am iubit de asemenea.

   Consider că un asemenea ulei nu trebuie să lipsească din casă, căci face minuni pentru păr şi previne despicarea vârfurilor. El se poate achiziţiona de pe site-ul Dolcenatura.ro, la preţul de 76,80 Lei. Cred că dacă am compara cantitatea cu cea a unui flacon de ulei Avon care costa 15-20 de lei, cu siguranţă merită investiţia.

   Voi folosiţi un ulei de păr? 

   

Pagini