Un bărbat cu farmec şi dulapul lui magic


   Nu ştiu cum procedaţi voi, dar în ceea ce priveşte relaţia de cuplu am fost mereu o femeie hotărâtă. Dacă am vrut să fie al meu, am vânat fără resentimente. Deşi rolurile ar trebui să fie inversate, trebuie să recunoaştem că şi reprezentantelor sexului frumos le place să joace rolul de vânător. Pentru că e teribil de distractiv, iar satisfacţie e pe măsură.



   Şi totuşi, vine o vreme când oricât de puternice ai avea armele, simţi nevoia să te laşi vânată. Şi nu pentru că ai obosit, ci doar pentru că vrei să simţi pe pielea ta cum e să fii o căprioară fără apărare, supusă altcuiva. Bărbatul modern nu trebuie să uite tehnicile de atac odată cu trecerea timpului şi nici să îşi piardă masculinitatea. Căci astfel începea şi povestea cuceririi mele.

   Acum ceva timp mi-a sărit în ochi şi ştiam că mi-l doresc doar pentru mine. Îmi plăcea să mă joc şi să îl las să creadă că deţine controlul, când de fapt îl ghidam din umbră. Şi totuşi, am căzut în propria capcană: eram ca un copil căruia mama îi spunea să nu mai mănânce bomboane pentru că îl vor durea dinţii, iar el o făcea în continuare. Şi îl dureau dinţii. Dar erau dulci.

   Îmi plăcea la el faptul că era un bărbat îngrijit în orice moment. Purta barbă şi mă simţeam atrasă de felul în care o aranja mereu, elegant şi totuşi lejer. Părea că nu face nimic să aibă mereu un ten curat şi luminos, dar eu i-am aflat secretul. 

   Într-o zi, în timpul pauzei de la filmul de comedie pe care îl urmăream, m-am strecurat în baia lui. Am observat pe etajeră o cremă parcă uitată în grabă, căci avea capacul desfăcut şi lăsat lângă. Ştiam că nu ar fi făcut asta în mod normal, era un bărbat mult prea calculat şi tocmai de aceea am realizat că, de fapt, se grăbise să fie gata pentru întâlnirea noastră. Era o cremă antirid Gerovital H3 Men şi am rămas surprinsă de gusturile lui. Aveam şi eu o cremă hidratantă-matifiantă cu Aloe Vera de la Farmec şi ştiam că este foarte bună, deci eram mândră de alegerea lui.



   Lângă se afla un deodorant şi, inevitabil, l-am mirosit. Mă atrag parfumurile de bărbaţi, ador tot ce miroase masculin, iar acest deodorant nu era o excepţie. Când mă ţinea în braţe în timpul filmului i-am simţit parfumul şi mi-am dat seama că, de fapt, era vorba despre acest deodorant fermecat. Am fost cucerită şi am fugit imediat înapoi, lăsându-mă iar în braţele lui.


   Îi simţeam mirosul aproape de mine şi asta mă făcea să mă simt în siguranţă. L-am sărutat pe obraz şi m-am uitat intenţionat la pielea lui. Era moale şi catifelată, fără riduri sau imperfecţiuni. Ştiam că pielea bărbaţilor este mai groasă cu 20% decât a femeilor, iar predispoziţia la un nivel mai mare de sebum este ridicată, dar el nu era deloc aşa. Fără riduri, fără sebum, era doar o piele incredibil de frumoasă, pe care aş fi mângâiat-o întruna. Am fost curioasă pe moment în legătură cu alte obiceiuri de-ale lui: cum îşi îngrijeşte corpul şi părul des şi mereu aranjat? Oare avea un dulap magic unde păstra multe produse fermecate care îi veneau în ajutor? 


   Curiozitatea mă omora, dar misterul m-a cucerit.

   Un bărbat frumos, îngrijit este un bărbat care mereu va avea şanse mari în cucerirea unei femei. Eleganţa şi bunul gust sunt două criterii care cu siguranţă că sunt apreciate, aşa că sfătuiesc toţi tinerii vânători să le respecte. 

   Până la urmă, nu este imposibilă situaţia în care vânătorul şi căprioara ajung să se iubească de mai bine de 3 ani, nu?

Articol scris pentru SuperBlog 2014

Pagini