Recunosc: am 20 de ani şi mă joc jocuri de fete super dragute!

Recunosc, am 20 de ani şi încă îmi place să mă joc! Nu am aruncat nici până acum toate păpuşile şi toţi ursuleţii de pluş pe care îi am din copilărie: pur şi simplu nu mă lasă inima. Şi cu toate acestea, cu ele nu mă mai joc, dar trebuie să recunosc că online mai arunc câte un ochi. 

Am o surioară de 12 ani şi aş putea da vina pe asta, dar se presupune că sunt îndeajuns de matură cât să îmi asum totul. Deseori intru pe internet, caut câteva jocuri de fete super dragute şi pentru câteva zeci de minute nu mă mai poţi scoate din lumea mea.

Sunt pasionată în special de jocuri de coafat, aş putea petrecere ore jucându-mă. Şi totuşi, nu o dată m-am jucat "de-a salonul". Îmi imaginam tot timpul că e afacerea mea şi că trebuie să mulţumesc clientele. Ţin minte că acum un an sau doi eram chiar dependentă de jocuri de genul şi eram hotărâtă să fac cursuri de coafat.



Că speli vase, că găteşti, că îngrijeşti copii sau animale, jocurile astea sunt o metodă excelentă de relaxare. Mie îmi place tare mult să evadez astfel, parcă mă duc cu gândul la anii copilăriei, când nu aveam nicio grijă. Ţin minte că atunci dacă îmi aducea cineva câteva jocuri pe un CD eram cea mai fericită. 

Graţie tehnologiei, acum putem juca online sute, poate chiar mii de jocuri. Totul e mult mai simplu. Şi tocmai pentru că eu nu le aveam atunci, am decis să recuperez. Că e bine sau nu, rămâne de văzut, cert e că sunt haioase şi te calmează atunci când ai ceva pe suflet. 

Când se joacă sora mea tot timpul încerc să observ ce preferinţe are. Ei îi place mult să machieze diverse modele, să le îmbrace şi să le ducă la prezentări de modă. Gusturile nu se discută, aşa că vă întreb şi pe voi: jucaţi jocuri pentru fete? Care sunt preferatele voastre?

Pagini