Scrisoare către Prof. Dr. Ana Aslan


   "Mă gândesc cu groază la iarna trecută. Niciodată nu m-am confruntat cu probleme serioase ale tenului, însă parcă am compensat atunci. Da, am avut acnee şi sunt mândră că acum am scăpat de ea. Nu credeam că o voi face şi lunile de chin au părut cele mai grele din viaţa mea. Îmi doream să fac un Farmec şi să am un ten frumos, fără imperfecţiuni în doar câteva secunde. În primul rând, acneea nu e doar o problemă de ordin fizic, deşi acest lucru îţi afectează mult aspectul. E destul de greu să ieşi nemachiată din casă având aceste imperfecţiuni, iar investiţia în produse de machiaj cu acoperire mare va creşte garantat. 

   Pe de altă parte, acneea e o problemă care m-a afectat mult din punct de vedere psihologic. Încrederea de sine are mult de suferit, iar asta o ştiu din proprie experienţă. Atunci când ieşi pe stradă sau când mergi la şcoală şi vezi alte fete nemachaite, cu tenul impecabil, te cuprinde oarecare sentiment de tristeţe. Îmi doream teribil de mult să am şi eu un ten frumos, curat şi aş fi jurat pe degeţel că voi avea grijă de el toată viaţa.


   Eu nu am scăpat de acnee dintr-o dată, ci în decursul a câteva luni. Puteţi observa mai sus cum se prezenta tenul meu, de la o lună la alta. Acestea sunt printre singurele poze pe care le mai am, căci nu îmi face prea mare plăcere să vorbesc despre acest lucru. E tare dureroasă această rememorare, dar vă scriu, Dr. Ana Aslan, pentru a vă cere ajutorul.

   Am scăpat în timp de acnee, iar cu fiecare zi simţeam că sunt diferită. Aveam perioade în care mă trezeam dimineaţa şi mă grăbeam să mă uit în oglindă, doar pentru a vedea dacă peste noapte îmi apăruse un nou coş... Acum tenul meu este, pot spune, curat. Nu mă plâng. Sunt departe de a avea pielea perfectă, însă sper că mă apropii pe zi ce trece.


   Momentan mă bucur, dar nu în totalitate. O piele rămâne cu semne după acnee şi cu o anumită sensibilitate. Încă sunt retincentă cu privire la anumite produse de machiaj sau creme. Mă feresc de ingrediente dubioase pentru că nu vreau să mai trec prin aceeaşi experinţă. Tocmai din acest motiv am mari aşteptări de la gama de produse dermatocosmetice Farmec. Vă rog, ajutaţi-mă!

   Îmi doresc ca această primă gamă anti-age din lume să îmi menţină tenul veşnic tânăr şi ferit de imperfecţiuni. Sunt sigură că produsele Gerovital H3 Derma + se pot adapta nevoilor mele, pentru că în aceste momente sunt tare selectivă cu privire la produsele folosite. Îmi doresc hidratare profundă, fără a încărca tenul şi fără a lăsa o peliculă uleioasă. Îmi doresc ca ingredientele să mă ajute să grăbesc vindecarea semnelor, deşi ştiu că asta trec doar în timp. 

   Şi, pentru că orice prag al vârstei înseamnă o altă responsabilitate, îmi doresc o cremă de ochi antirid eficientă, pentru că eu am fost învăţată să previn. Nu vreau să vă împovărez cu alte probleme, precum cele ale părului, căci momenten îmi doresc să găsesc produsele perfecte pentru tenul. Şi am încredere, Dr. Ana Aslan, că le voi găsi şi că vor fi tare fermecate."

   Loredana, SuperBlog 2014.

Pagini