Vreau sa fiu bogată şi să-mi cumpăr încălţăminte de pe Shoespie


   Pe cuvânt, niciodată nu am pus mare accent pe încălţămintea purtată. Dacă aveam o pereche de sandale de vară, câteva perechi de ghete şi balerini eram mulţumită, căci preferam să investesc mai mult în haine. De ceva vreme mi-am schimbat total gândirea şi deşi nu a venit iarna încă, eu am deja 7 perechi de ghete! Şi tot nu mă pot abţine din admirat şi urmărit reduceri.

   Descoperind site-ul ShoeSpie.com, am început să îmi doresc să am o mulţime de bani pe care să îi folosesc pentru a-mi cumpăra pantofi. Pur şi simplu nu mă pot abţine! Spun că aş vrea mulţi bani pentru că, din păcate, produsele de pe acest site nu sunt tocmai cele mai ieftine pe care le-am văzut eu. Mai uneori promoţii (click aici) Dar, ca şi idee, am ales câteva perechi care m-au cucerit.

1 click aici


   Aceste ghete maro mi se par incredibil de frumoase, potrivite pentru această iarnă. Cele cu toc (click aici) trebuie să recunosc că nu sunt tocmai genul meu. Culoarea şi şireturile m-au cucerit cu totul.  La fel s-a întâmplat şi cu pantofii de mai jos, care arată absolut divin. Deşi nu prea port tocuri, mi-ar plăcea să am această pereche în dulapul meu.

2 click aici

   Şi, pentru că îmi lipseşte o pereche de cizme de acest fel, acesteia i-aş spun un mare DA în orice moment! Îmi place mult modelul şi culoarea maro, pe care o prefer în defavoarea negrului.

3 click aici

   O altă perechi de pantofi stiletto care m-a cucerit este cea de jos. Acest nude perfect mi se pare absolut minunat şi tare mult mi-aş dori să îi am!

4 click aici

   Deşi vine iarna, mi-am băgat năsucul şi prin categoria sandalelor. Am ales aceste sandale din piele superbe, care arată minunat. Eu una nu am mai văzut de mult o pereche de sandale atât de frumoase.

5 click aici

   Vouă ce pereche vă place mai mult: 1, 2, 3, 4 sau 5? Eu le-aş vrea pe toate, dar ar trebuie să tai bugetul la mâncare pentru luna viitoare!

Pagini