Ghiceşte şi câştigă produse surpriză!

Vă plac ghicitorile? Dacă da, am o provocare pentru voi. De curând am căzut pradă tentaţiei şi am dat o comandă pe Sheinside. Am pus în coş un singur produs, pe care îl aştept cu toată inima. Credeţi că veţi ghici acest produs? Sunt 6 variante, dar doar una este cea câştigătoare. Persoana care ghiceşte va primi un colet cu produse cosmetice surpriză din partea mea. Dacă mai multe persoane ghicesc, voi alege cu random dintre acelea care au răspuns corect.

Regulile sunt simple: alege produsul pe care crezi că l-am cumpărat, dă click pe linkul lui şi copiază acel link în caseta de comentarii. Fiecare persoană are dreptul la o şansă, o alegere, un comentariu! Dacă vreţi să susţineţi acest concurs puteţi da share. Până sâmbătă, 20 decembrie, puteţi să ghiciţi! 


            CLICK pentru rochie             Click pentru trench           Click pentru blazer

Oare am ales ceva din acest colaj? Sau produsul buclucaş este în următorul colaj?

     Click pentru cămaşă               Click pentru rochie             Click pentru pulovăr 

După ce ai investigat hainuţele, aştept comentariul cu produsul pe care crezi că l-am ales! Premiul va fi surpriză şi va cuprinde câteva produse pe care orice doamnă sau domnişoară şi le-ar dori. Multă baftă! 

UPDATE:

Lista participantelor care au ghicit:
1

 Răspunsul corect era: 


Câştigătoarea este:


Video:

                                    

Felicitari, Andreea! Aştept adresa ta. Nu fiţi triste dacă nu aţi câştigat acum, vor mai urma surprize. 

Pagini