Manichiura este o necesitate, nu un moft

Culori, modele, inspiraţie şi pricepere. Acestea sunt doar câteva dintre caracteristicile unei manichiuri de efect. Trebuie să recunosc că nu am fost dintotdeauna pricepută în a-mi colora unghiile, pentru că, de ce să mint, nu mă pasiona prea tare. Preferam să le port scurte, date cu lac incolor şi la evenimente cu roşu. Acum 2-3 ani nu m-aş fi văzut niciodată o iubitoare de oje şi nici nu aş fi crezut că voi purta unghii lungi, aranjate şi colorate. Timpurile s-au schimbat însă, iar acum am un număr mult mai mare de oje decât aş avea nevoie. Îi dau dreptate prietenului meu când spune că oricum folosesc aceleaşi oje mereu, dar când văd culori frumoase în magazine pur şi simplu nu mă pot opri.

Recunosc, întotdeauna am apreciat femeile cu o manichiură îngrijită. Aceasta este ca o carte de vizită, iar unghiile neîngrijite atrag mereu atenţia şi creează o impresie proastă. Nici eu nu am mereu timp să îmi fac manichiura şi recunosc cu ruşine că mai sunt zile când ies din casă cu unghiile stricate. Tocmai de aceea am devenit tot mai interesată de manichiurile realizate cu  ojă semipermanentă sau cu gel. Astfel de tehnici sunt soluţia ideală pentru femeile ocupate, care doresc să aibă unghii frumoase, dar nu au timp să îşi facă manichiura la 3-4 zile. 

Unghiile cu gel sunt o variantă excelentă, căci odată făcute în acest fel, ne putem bucura chiar şi 2-3 săptămâni de o manichiură deosebită. Vă puteţi face unghiile cu gel la un salon specializat, unde vă puteţi alege culorile sau modelele dorite. Pe de altă parte, există numeroase kituri pentru unghii care vă ajută să vă faceţi manichiura cu gel acasă.

Site-ul www.diamondnails.ro vine în întâmpinarea tuturor femeilor. Aici puteţi găsi absolut orice accesoriu necesar unei manichiuri impecabile. Puteţi să vă achiziţionaţi gelurile necesare manichiurii, lampa UV, diverse pile, pietricele, vopsele sau alte ornamente pentru o manichiură specială. Nu trebuie însă să exageraţi, căci simplitatea este cheia către o manichiură de efect. Achiziţionând acasă toate elementele necesare manichiurii cu gel veţi economisi timp şi bani. Investiţia făcută într-un asemenea kit este una de viitor, căci vă veţi scoate rapid banii. Nu veţi mai plăti regulat la salon şi nu veţi mai pierde timp cu drumuri, programări.

De multă vreme mă gândesc să îmi achiziţionez şi eu un asemenea kit pentru manichiură cu gel. Am citit mult despre subiect şi am privit o mulţime de filmuleţe în care se explică procedeul de pictare al unghiilor. Deşi iniţial mi se părea greu să lucrezi cu o lampă UV, am văzut că nu e chiar atât de greu. Mă bate serios gândul să investesc într-un asemenea kit, pentru a avea mereu unghii frumoase. Acum că văd reduceri şi preţuri mici pe Diamond Nails sunt şi mai tentată, aşa că mă voi mai documenta în continuare. Mi-ar plăcea să creez o mulţime de modele şi să am o manichiură impecabilă mai mult de o săptămână.

Voi v-aţi făcut vreodată unghiile cu gel? Aveţi un asemenea kit acasă?

Pagini