Wishlist Choies si o mica ghicitoare


Iubesc, iubesc, iubesc site-urile cu hăinuţe! Ultima descoperire în materie de fashion este site-ul Choies.com, pe care poţi petrece chiar şi 3 ore non-stop, că tot nu te saturi de admirat (been there, done that).

Şi cum îmi place să descopăr haine noi, la fel se măreşte şi wishlist-ul meu. Nu ştiu când şi cum voi avea şansa să îmi cumpăr tot ce doresc, dar eu măcar încerc şi sper. Am descoperit astfel această rochie neagră pentru plajă (CLICK HERE), care arată divin. O vreau pentru viitoarea vacanţă la mare!
Pe de altă parte, am descoperit o rochiţă minunată (CLICK HERE),  care are toate elementele pe care le caut eu: este dintr-un material special, o culoare foarte frumoasă, un design care mi se potriveşte şi un preţ mititel. 
Sunt o mare iubitoare de pulovăre, aşa că acesta (CLICK AICI) m-a cucerit de la prima vedere. Este colorat, confortabil şi arată minunat cu o cămaşă din denim pe sub. Îmi place la nebunie!
La fel de mult iubesc şi blugii. Sunt o mare iubitoare de blugi şi am o mulţime de perechi. Preferaţii mei sunt cei cu talie înaltă, mereu am avut o slăbiciune pentru blugii de acest tip. I-am remarcat şi pe aceştia (CLICK HERE) şi deja visez la ei. Nu prea am în colecţie blugi rupţi, aşa că e momentul să remediez acest lucru. 
Nu port rochie prea des, dar şi când îmi pică una cu tronc TREBUIE să o am. La fel s-a întâmplat şi cu această minunăţie. Această rochie neagră (CLICK HERE) poate fi purtată şi într-un mod elegant, dar şi casual, deci sunt sigură că mi s-ar potrivi.
Şi nu în ultimul rând, am descoperit un frumos palton maro (CLICK HERE). Pare destul de călduros pentru iarnă, iar culoarea şi detaliile cu blană mă încântă foarte mult. Dar slavă cerului, am paltoane şi jachete, aşa că aici încerc să mă abţin.

Am şi o ghicitoare pentru voi. Unul dintre aceste produse este deja pe drum către mine, ghiciţi care? Postaţi link-ul mai jos, să vedem dacă aţi nimerit-o! 

Pagini