4 moduri de folosire ale uleiului de argan Longevita

Uleiul de argan este unul dintre cele mai apreciate uleiuri pentru îngrijirea tenului. Arganul este un arbore miraculos care creşte în Maroc şi produce fructe verzi de mici dimensiuni. Odată fructele uscate, urmează minunatul proces de producere a uleiului propriu-zis. Dincolo de o coajă tare şi uscată, se găseşte miezul magic. Spargerea se face manual, de către numeroase femei care lucrează în cooperative. Pentru a sparge acest miez este necesară multă îndemânare, căci un singur pas greşit poate duce la compromiterea proprietăţilor uleiului. Bineînţeles, există şi ulei de argan pentru gătit, dar el nu are aceleaşi proprietăţi ca acesta şi nu se foloseşte pentru frumuseţe. Datorită cantităţii mari de vitamina E, acest ulei este folosit cu succes în cosmetică, unde acţionează ca un hidatant şi antioxidant desăvârşit. El luptă cu pielea uscată şi îmbătrânită, fiind aliatul nostru zi de zi. 
Uleiul de argan Longevita a intrat în ritualul meu de îngrijire încă din ziua în care l-am primit, alături de alte produse Solaris îndrăgite. Ambalajul cu pompiţă mă ajută să dozez foarte bine uleiul, iar cantitatea generoasă de 100 ml îmi va ajunge o perioadă îndelungată. Eu folosesc acest ulei în 4 metode:

1. Hidratant pentru ten

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu ador să folosesc seara creme cât mai hidratante, ca dimineaţa să am pielea moale şi catifelată. În această perioadă o cremă lejeră nu face faţă nevoilor pielii mele ceva mai uscate, aşa că apelez de 3-4 ori pe săptămână la uleiuri hrănitoare în defavoarea cremelor. Iubesc uleiurile de jojoba şi de sâmburi de struguri, iar acum am avut şansa să îl descopăr şi pe acesta de argan. E minunat! Nu degeaba uleiul de argan este renumit pentru proprietăţile sale anti-age, nu? Îmi place la nebunie cum se simte pe ten şi intră mai repede în piele decât uleiul de jojoba. Seara, înainte de culcare, pe pielea perfect curată aplic 2 picături pe toată faţa şi fac un masaj uşor, mai ales în zona ochilor. 


2. Hidratant pentru cuticule

Cine iubeşte cuticulele deshidratate şi inestetice? Eu nu, deşi uneori ajung în acest stadiu. Spălatul vaselor, treburile din casă îmi usucă foarte tare mâinile, aşa că seara am încercat să folosesc cel puţin de 2 ori pe săptămână acest ulei de argan Longevita. Nu doar că hidratează cuticulele, dar fortifică unghiile şi are grija de pielea mâinilor aspre. Ce mi-aş putea dori mai mult? Înainte de culcare aplic pe mâini, masez bine şi adorm astfel. Dimineaţa mâinile mele sunt moi şi fine.


3.Hidratant pentru corp

Pielea corpului se poate şi ea usca repede iarna, aşa că nu trebuie să sărim peste cremele de corp. Eu una nu uit doar că... îmi este foarte greu! Da, ştiu, sunt cam leneşă, dar pur şi simplu după baie abia aştept să mă bag în pijamale şi să intru în pat. Am descoperit însă soluţia mea: o dată la câteva zile, după duş, fac un masaj pe tot corpul cu acest ulei de argan, până la absorbirea lui în piele. Efectul e incredibil, pielea picioarelor, coatele sau alte zone uscate arată a doua zi de parcă ar fi de bebeluş.


4.Hidratant pentru păr

Dacă aveţi părul uscat, deteriorat sau sensibil puteţi folosi fără probleme uleiul de argan Longevita. Aplicaţi uleiul pe toată suprafaţa părului, de la scalp până la vârfuri, faceţi-vă un coc şi spălaţi părul după ce lăsaţi uleiul să acţioneze măcar 30 de minute. Eu îl las 2-3 ore, dar este şi mai bine dacă îl lasaţi peste noapte. Se elimină destul de uşor din păr; eu am nevoie doar de două şamponări. Părul NU va deveni mai gras, nu se va micşora intervalul între şamponări! Fie că îmi fac înainte măşti cu ulei de Argan Longevita sau ulei de cocos Solaris, părul meu este la fel şi îl spăl tot la 3 zile. Pe de altă parte, folosesc acest ulei de argan Longevita şi după spălare, pentru vârfuri. Iau puţin ulei, îl frec între palme şi îl aplic de la jumătatea părului în jos. Înlocuieşte de minune orice ser împotriva despicării firului de păr!



  • Voi folosiţi uleiul de argan? 
  • Ce alte întrebuinţări cunoaşteţi? 
  • Ce alte trucuri de frumuseţe folosiţi? 

Pagini