*Cu gandul la reduceri...*

*Poate pentru unii oameni fiecare an se defineste dupa anumite evenimente ce au loc sau care urmeaza sa aiba loc. Poate ca sunt cativa care abia asteapta sarbatorile de iarna, cu toate ca doar ce au trecut. Eu insa sunt mai speciala. Sunt mai speciala pentru ca daca tot traiesc intr-o era a tehnologie, abia astept Black Friday-ul. Da, ai citit bine. Abia astept Black Friday-ul pentru a-mi putea face un upgrade substantial la gadgeturile care imi fac viata mai interesanta.

Pana acum 2 ani nu eram asa o impatimita a reducerilor si nu acordam o asa mare importanta tehnologiei de ultima ora. Insa odata cu dezvoltarea blogului meu si dezvoltarii mele personale, in pimul rand, am ajuns sa imi reconsider optiunile. Asa ca acum doi ani, spre exemplu, nu am ratat ocazia si inca de la primele ore de black Friday am dat iama in magazine pentru a-mi satisface pofta si nevoia de cibernetica. Cardul meu a fost singurul afectat de toata nebunia in sine, insa a meritat din plin. Am reusit sa-mi iau un smartphone Motorola, o tableta Asus si am reusit sa-i iau prietenului meu Fifa, doar pentru ca…merita.

Anul asta o sa fie si mai si, sunt convinsa de lucrul acesta. Ma tot uit pe internet si vad cate lucruri interesante au cam tot aparut. Imprimante 3D, televizoare 3D si tot felul de gadgeturi care fac viata mai cool. Sunt genul de persoana care planuieste din timp anumite miscari. Si desi suntem abia in luna februarie, eu am inceput deja sa ma orientez spre ceea ce vreau sa imi achizitionez de Black Friday 2015. Ca sa imi fie mai usor urmaresc frecvent ofertele ce apar pe siteul www.black-friday-romania.ro. Este un site ce inglobeaza cam toate magazinele participante la Black Friday 2015 in RomaniaUn ajutor de nadejde, zic eu, si nu strica sa mai arunc un ochi din cand in cand, asa cat sa raman la curent cu cele mai noi “jucarii”.

Anul acesta, eu si logodnicul meu planuim sa ne mutam impreuna, asa ca la capitolul motive de cumparaturi am bifat deja casuta. Ne orientam spre un televizor cu o diagonala considerabila, numai bun pentru filme, o masina de spalat cu o capacitate cat mai mare si un consum redus si alte lucruri de genul. Bineinteles ca vor fi cheltuieli neprevazute, precum un telefon nou pentru Andrei (caci mereu e in cautare de ALTCEVA). El deja imi bate site-urile in lung si in lat pentru cea mai buna oferta si imi si bate usoare apropouri. Si desi mai este mult pana atunci, sunt sigura ca rabdarea va fi rasplatita.

Anul trecut am optat pentru a face cuparaturi la cei de la Altex. Mi s-au parut extrem de profesionisti si au avut oferte care m-au bucurat si m-au facut sa-mi cheltui economiile. Anul acesta probabil ca voi ramane loiala lor atata timp cat ofertele vor fi la fel de nerefuzat. Este bine totusi ca avem de unde alege la capitolul magazine si cu siguranta ofertele de Black Friday 2015 vor fi tentante.

Tu ce iti doresti anul asta de Black Friday?*


Pagini