Empties / Produse terminate decembrie 2014 si ianuarie 2015

Aş trişa să spun că am terminate toate aceste produse doar în luna ianuarie 2015! Adevărul e că în decembrie aveam în punguţă doar 2-3 produse goale, iar prin baie aveam o grămadă de produse care mai aveau puţin până să-şi dea sufletul. Am decis să las această postare kilometrică pentru luna ianuarie. Nu cred că am avut niciodată pe blog o postare cu empties atât de mare. Să-i dăm bice, că ne apucă seara!
Pentru îngrijirea tenului:

♥ Argint coloidal Invictus Cosmetic pentru acnee şi alte imperfecţiuni - după ce am scăpat de acnee l-am folosit după curăţarea tenului pentru senzaţia de reîmprospătare oferită, dar şi pentru luminozitatea pe care o aducea pielii. Mie mi-a plăcut extraordinar de mult. Aveţi review aici.
♥ 3 în 1 loţiune micelară Nivea - un produs căruia nu îi pot reproşa nimic. Curăţa bine machiajul, nu îmi irita ochii şi nu lăsa o peliculă lipicioasă pe piele. Aveţi review aici.
♥ Apă termană Avene - o aveam de un secol şi abia acum am terminat-o! Mi-a plăcut mult, dar uitam să o folosesc. Revigora tenul şi îl lasa proaspăt. La modul de aplicare şi la senzaţie se aseamănă mult cu argintul coloidal.
♥ Ulei de tea tree Solaris - nu cred că mai are nevoie de vreo descriere! E un produs de nelipsit în casa mea. V-am arătat aici cum îl folosesc.
Apă florală de Melisa - like, like, like! Trebuia să fie şi cea de trandafiri lângă ea, dar cred că am rătăci-o pe undeva sau mi-a aruncat-o Andrei, care nu înţelege, săracul, de ce păstrez o pungă uriaşă cu produse terminate după televizor. Pentru amândouă aveţi review aici
 Şerveţele demachiante Blachette B, din Kaufland -  le-am luat pentru călătoria de la munte şi mi-au prins tare bine. Sunt calitative, demachiază uşor şi nu irită pielea. Am scris de muuuult despre ele pe blog.
 Dischete demachiante Bella - eu în general nu dau greş cu dischetele demachiante, pentru că le analizez din magazin şi am "ochiul format". Ştiu care se sfărâmă şi care nu, aşa că le caut mereu pe cele cusute pe margini.

Pentru îngrijirea corpului:

 Gel intim Avon Simply Delicate - de când mă ştiu folosesc doar aceste geluri pentru igiena intimă şi îmi plac la nebunie! Am făcut de mult o postare despre acest subiect aici
Scrub de corp cu căpşuni Avon Naturals - acest produs este este potrivit pentru cele care preferaţi un scrub fin, nu foarte abraziv. Mie îmi plac să îmi exfoliez pielea puţin mai dur, aşa că îmi fac în casă propriile scrub-uri cu zaţ de cafea, zahăr şi diverse uleiuri.
Gel de duş cu nucă de macadamia Yves Rocher - mai e nevoie de vreo descriere? Divin şi atât.
Pastă de dinţi Pell amar cu anason - o arunc după atâta vreme pentru că nu m-am împăcat deloc cu ea. Gustul dulce nu îmi place, iar în timpul folosirii simt că mi se face rău. I-am făcut un review aici.

Pentru îngrijirea părului:

Spray pentru protecţie termală Kallos - nu şi nu. Nu protejează părul de placă, ondulator sau uscător, se usucă greu din păr şi dimineaţa nu am timp să aştept 5-10 minute până să folosesc placa. A expirat şi îl arunc fără niciun regret.
Şampon antimătreaţă Yves Rocher - în sfârşit, un şampon pe gustul meu! Este excelent pentru scalpul predispus la mătreaţă. Eu îl foloseam o dată la 2 sau 3 zile, când îmi spălam părul. Sunt deja la a doua sticlă şi îl voi recumpăra fără dubii, mai ales că are un preţ de doar 12 lei.
Mască de păr Placenta Kallos - este masca mea preferată pentru păr! Miroase bine, îl lasă uşor de pieptănat şi moale. E atât de lăudată masca această încât cu siguranţă aţi mai auzit de ea.
Ulei de ricin - această sticluţă mi-a ajuns pentru 3-4 măşti pe toată suprafaţa părului. Îl aplicam inclusiv pe sclap cu 2-3 ore înainte de spălare, făceam un coc şi stăteam aşa în casă. Se duce după 2-3 şamponări şi lasă părul incredibil de moale, hidratat şi catifelat. În plus, ajută regenerarea, împiedică părul să cadă şi contribuie la o creştere mai rapidă.

Produse pentru unghii:

Ojele Gabrini şi lacul Gabrini cred că au cel puţin un an de când stau nefolosite. Am şi uitat de ele, s-au uscat, aşa că ajung la gunoi. Dintre toate cel mai mult mi-a plăcut nude-ul din dreapta, care oferea un aspect frumos manichiurii.
Dizolvant de ojă Ebelin - mi-a plăcut foarte mult, îndepărtează uşor oja şi nu deteriorează unghiile. Nu conţine acetonă, dar tot are acel miros înţepător caracteristic.

Produse pentru machiaj:

Fond de ten Ever Lasting Oriflame - a fost un fond de ten pe care la început l-am iubit, apoi a fost aşa şi aşa, apoi l-am iubit iar. L-am folosit exclusiv pentru a-l termina, dar chiar mi-a plăcut să îl redescopăr. Are o acoperire medie şi oferă un aspect natural. Are un review aici.
Corector The One Oriflame - a fost primul meu corector şi l-am iubit tare mult. Nuanţa cred că aş fi preferat-o mai deschisă, dar mi-a plăcut. Like, like!
Ruj Avon Ultra Colour Absolute, nuanţa Natural Flush - aveţi aici poze cu el aplicat pe buze, mi-a plăcut, e natural şi drăguţ.
Eyeliner tip cariocă SuperExtend Avon - un eyeliner bun, pe care l-aş recumpăra. M-a ţinut cam 3 luni şi era uşor de aplicat, rezista întreaga zi şi negrul era cu adevărat negru: intens şi pigmentat.
Eyeliner tip cariocă Astor Perfect Stay 24h - acest produs este o mare dezamăgire. L-am aplicat doar o dată. O DATĂ. A părut perfect, dar a doua zi era deja uscat. Cum? Îl lăsasem la loc răcoros, închis, exact cum îl păstram şi pe cel Avon. E o dezamăgire la acest capitol, aşa că sunt în continuare de eyeliner bun. Păreri?

Produse random: 

Burete cu săpun de la Lady's -  mi-a plăcut la nebunie această idee de burete. Făcea spumă, curăţa bine pielea şi mirosea superb.
Parfum Essence Candy - deşi e un parfum dulce, a fost pe gustul meu. Avea o aromă perfectă pentru Crăciun, aşa că l-am folosit până la ultima picătură.
Mostră balsam de păr de pe Aoro.ro, primit la orice comandă - mi-a plăcut, a hidratat bine şi a lăsat părul descurcat, dar nu m-a convins că este un produs fără de care nu aş putea trăi. Rămân la Placenta.
Mostră parfum Quelques Notes d'Amour - da şi nu pentru acest parfum; este şi tare şi floral. Prefer însă parfumul Comme une Evidence.

Suplimente nutritive:


Vitaminizant cu Măceşe şi cătină - da! Sunt pastile masticabile, au gust bun şi conţin doza de vitamina C de care avem nevoie zi de zi.
Antigrip Dacia Plant - descoperirea anului! În această iarnă am răcit de 2 ori - lucky me- şi de fiecare dată am scăpat cu acest supliment. Are în compoziţie o grămadă de plante benefice organismului şi ajută enorm în timpul răcelii. Recomand!
Renostim Dacia Plant - iarăşi un produs bun. L-am folosit pentru problemele mele cu rinichii şi am simţit îmbunătăţiri.Curăţă vezica şi ajută la însănătoşirea sistemului renal.
Mlădiţe de zmeur Hofigal - ah, cât iubesc acest produs! Şi cât de prostuţă am fost în trecut când m-am apucat de o cură şi am renunţat după doar o lună. Îl folosesc pentru dereglări menstruale, acnee, sindrom premenstrual şi toate problemele care ţin de hormonii feminini.
Evecare, Himalaya este produsul care îmi completează cura de tratament cu mlădiţe de zmeur. Au trecut doar 3 săptămâni de tratament şi deja mă simt minunat, abia aştept să treacă cele 3 luni!

Dacă doriţi să vă ţin la curent cu evoluţia mea în ceea ce priveşte sistemul hormonal, vă invit să îmi scrieţi. De asemenea, vă implor să îmi recomandaţi un eyeliner care nu se usucă uşor!

Dacă aţi încercat şi voi vreun produs aştept să îmi scrieţi părerile voastre.
Vă îmbrăţişez cu drag! 



Pagini