HAUL YVES ROCHER: Oferta lunii februarie


Pun pariu că fiecare dintre voi a auzit de Yves Rocher, dacă nu sunteţi deja iubitoare şi consumatoare frecvente. Eu sunt mereu îndrăgostită de produsele lor şi o dată la câteva luni dau o comandă destul de voluminoasă. Am urmărit oferta lunii ianuarie şi nu m-a tentat atât de tare, dar în această lună am profitat.

În primul rând, am pus în coş 3 geluri de duş: migdale, nucă de Macadamia şi flori de Tiare. Mai aveam doar un deget în baie din cel cu cafea, aşa că stocul trebuia reînnoit. Toate miros divin, în special cel cu migdale, nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult! Cel cu nucă de Macadamia este gelul meu preferat dintotdeauna, iar după cel cu Tiare am suspinat când, la coamnda trecută, l-am dat surorii mele. Trebuia să fie şi al meu!
Fiind îndrăgostită de şamponul antimătreaţă cu rodie, am decis să încerc şi acest şampon purificator cu urzică, destinat părului gras. Mirosul îmi aduce aminte de copilărie şi de clasicul şampon cu urzici pe care îl aveam atunci! Am pus în coş şi un burete pentru duş zmeură.
Pentru Andrei am cumpărat acest parfum Ambre Noir. Aveam o mostră de multă vreme şi mie mi-a plăcut mult, aşa că m-a gândit să îi fac o surpriză. Îi place tare mult, are un miros puternic, masculin şi persistă o grămadă! Pe la ora 4 l-am pufăit pe gât, apoi şi-a făcut baie şi încă mirosea pe piele seara târziu. Cu siguranţă îl recomand! 

Şi acum începe partea frumoasă: cadourile! Pentru că am depăşit pragul de 39 lei am ales crema nutritivă de zi Nutritive Vegetal. Eu ziua nu folosesc creme fără SPF, deci cred că o voi încadra în rutina de seară. Pentru că am depăşit pragul de 89 de lei am primit apa de parfum So Elixir Purple în varianta 30 ml. E un parfum nici dulce, nici fresh, care pot spune că îmi place. Nu îl depăşeşte pe Comme une Evidence, dar e destul de drăguţ. 
Transportul a fost gratuit (comanda a fost de peste 140 lei) şi, pentru că am folosit codul NEWSLETTER am primit cadou o mască de faţă cu merişoare. Când comanzi la Yves Rocher e imposibil să nu primeşti un cadou! Am regăsit un cutie şi o mostră de cremă, un catalog şi un calendar tare simpatic.

Una peste alta, eu sunt tare mulţumită de "afacerea" mea. Practic, cu 140 de lei am luat două parfumuri, o cremă de faţă, o mască de faţă, 3 geluri de duş, un şampon şi un burete de baie! Ca să nu mai spun că toate produsele sunt calitative şi eficiente.


♥ Aţi încercat vreunul dintre aceste produse? 
♥ Vă tentează oferta lunii februarie? 
♥ Ce produse aveţi în wishlist?


Pagini