OOTD: Ripped boyfriend jeans and floral blazer

Pe cât de bucuroasă am fost când am primit coletul Sheinside, pe atât de mult m-am temut de momentul în care va trebui să facem pozele pentru această postare. A nins din nou, e un ger de crapă pietrele şi cu siguranţă că nici până la colţ de stradă nu aş ieşi îmbrăcată atât de subţire. Nu-mi vine să cred că la ultimul outfit de pe blog (click aici) chiar am putut sta doar în bluză subţire şi jerseu!
Trebuia neapărat să facem azi pozele. Ne-am trezit, m-am aranjat, am pupat fotograful cât să-i vină cheful de pozat şi am dat să ies din casă. Cum să fi ieşit doar în sacou? În scara blocului era un ger teribil, aşa că am luat peste un cardigan gros, tricotat (vi l-am arătat aici, într-un outfit trecut). Am ieşit în parcare, unde plănuisem să facem pozele şi pur şi simplu nu voiam să dau jos cardiganul! Tremuram toată, dar am zis că dacă tot am ieşit, trebuie să ducem "şedinţa" la bun sfârşit! Ca să nu mai spun că un minunat am făcut câteva poze, parcarea era goală, iar în următoarea secundă cred că 10 oameni cu copii mici, căţei sau plase de cumpărături au năvălit pe alee. Am râs cu Andrei, gândindu-ne că toată lumea vine spre noi că parcă suntem în The Walkind Dead.

În ceea ce priveşte hăinuţele SHEINSIDE, sunt extrem de încântată de ambele piese. De mult îmi doream un floral blazer, aşa că acum îl am. Trebuie să recunosc că mă aşteptam să fie poate puţin mai grosuţ, dar este ok şi aşa. Am ales size S şi mă bucur că am făcut aşa, pentru că mi se pare destul de lejer; cred că M-ul mi-ar fi fost măricel. Îmi place la nebunie croiala şi sunt convinsă că îl voi purta foarte mult la primăvară sau la toamnă. Poate fi purtat şi într-un mod elegant, dar şi casual, cum am făcut-o eu azi.


Să vă spun ce greşeală am făcut când am dat comanda? Oscilam teribil între aceşti blugi şi încă unii rupţi, dar un albastru închis. M-am gândit o zi întreagă şi mă hotărâsem pentru aceia. Am selectat mărimea, am plasat comanda şi eram foarte bucuroasă. Când am verificat a doua zi, am observat că de fapt greşisem perechea! Da, i-am pus, din greşală pe aceştia în coş. Se pare că m-au vrut atât de tare, încât soarta a făcut să îi comand pe ei. Şi sincer, acum nu regret deloc!



Aceşti "ripped boyfriend jeans" sunt iarăşi o piesă care îmi lipsea din colecţie şi pe care mi-o doream tare mult. Mereu mi-a fost teamă să cumpăr astfel de blugi, aveam senzaţia că nu mă vor avantaja. Cât m-am înşelat! Îmi place la nebunie modelul, iar "rupturile" sunt decente, adica nu este o "gaură" propriu-zisă în blugi, cum am mai văzut la alte perechi. Ţin neapărat să vă spun că am ales size M, deşi eu am 1,64cm şi 46kg. Având şoldurile puţin mai mari, îmi găsesc greu blugi potriviţi. Dacă îmi vin sus sigur îmi vor fi largi pe picior, pentru că am picioarele destul de subţiri (poate de asta nu prea port nici fustiţe, da promit că îmi voi lua inima în dinţi!). Aşa că de cele mai multe ori îmi modific blugii la croitor. De data aceasta s-a întâmplat ceva ciudat, adică aceştia M îmi sunt puţin lărguţi sus, dar vin bine pe picior. Oare cum? Nu regret că n-am luat S, pentru că mi-ar fi fost prea strânşi şi eu voiam ceva lejer, care chiar să se încadreze în categoria de boyfriend jeans. Îi port cu o curea subţire şi nu mă deranjează deloc, mai ales că nu sunt atât de largi încât să facă acea cută inestetică în faţă.






Şi dacă vreţi să mai auziţi încă o întâmplare hazlie, vă spun că nu am uitat să facem poze la ghetele purtate. Nu, nu! Am făcut chiar o poză care a părut reuşită la locul faptei. Când am ajuns acasă, ne-am dat seama că fix între ghete, în depărtare, se vedea o doamnă care se străduia să nu alunece pe gheaţă! Dacă totuşi sunteţi curioase de încălţămintea purtată, v-am ataşat o poză. 


Daţi click pe cuvintele marcate cu roz pentru mai multe detalii:



♥♥♥ Care este elementul vostru preferat din această ţinută? Dacă aveţi un sfat, o părere sau o întrebare, aştept comentariile voastre. Iubesc să primesc feedback-ul vostru! ♥♥♥

Pagini