Review: Corector Maybelline Affinitone pentru cearcane sau imperfectiuni

Cred că se face un an de când mă machiez aproape zi de zi. Cu mici excepţii (poate vreo duminică, atunci când nu ies din casă), nu există zi în care să nu fac cât de puţin pentru a ascunde micile imperfecţiuni şi pentru a accentua trăsăturile frumoase. Până nu demult, nu foloseam corector, ci ascundeam cearcănele sau imperfecţiunile cu un strat suplimentar de fond de ten. Lucru greşit şi realizez acum că nu făceam decât să încarc zona ochilor, aşa că nu e de mirare că după câteva ore liniile fine erau mult mai vizibile şi uneori senzaţia de „prea mult” apărea.

Primul meu corector a fost cel de la Oriflame, din gama The One şi mi-a plăcut destul de mult. Apoi am ales să schimb puţin consistenţa şi principiul de aplicare, aşa că am apelat la un corector Maybelline, din gama de cosmetice Maybelline de pe Aoro.ro. Am căutat înainte câteva review-uri, am văzut păreri pozitive şi l-am cumpărat. Încă de la prima aplicare mi-am schimbat total ritualul de aplicare a machiajului. Cum? Simplu: am început să aplic corector pe zona cearcănelor şi pe imperfecţiuni, întind bine prin tapotare, apoi aplic fond de ten pe zonele rămase (frunte, nas şi bărbie).

Acest corector Maybelline  este unul care mi se potriveşte de minune. De când l-am primit (vedeţi haul-ul cu produse Aoro.ro aici) l-am folosit zilnic şi nu cred că mă voi despărţi de el prea curând. Eu am nuanţa 02 Natural, iar cantitatea de 7,5ml mi se pare rezonabilă. Cred că acest corector Maybelline Affinitone este suficient pentru două-trei luni de folosire zilnică. Apreciez mult mai mult sistemul de aplicare al corectorului Maybelline Affinitone decât al celui Oriflame. Aplicatorul de tip „luciu de buze” mă ajută să dozez foarte bine produsul, pentru a folosi cantitatea optimă. Nu folosesc mai mult produs decât am nevoie, aşa că, de ce nu, fac economie la bănuţii dedicaţi pentru cosmetice lună de lună.

Eu aplic corectorul în câteva puncte sub ochi, apoi trasez două lunii pentru a forma un triunghi. De obicei întind corectorul cu degetele, dar sunt şi zile când folosesc un bureţel pentru machiaj. Indiferent de metoda de aplicare, rezultatul este unul natural, căci pot spune că acest corector Maybelline Affinitone are acoperire mică spre medie.

Mai jos puteţi vedea un colaj care cuprinde cele 3 etape ale aplicării corectorului:

·         înainte, pe pielea curată şi hidratată
·         în timpul aplicării, folosit metoda amintită mai sus
·         după aplicare: rezultatul final


Sunt foarte mulţumită de efectul final şi zi de zi îl port în machiajul meu. Chiar dacă folosesc doar corector, pudră, blush, rimel şi fard pentru sprâncene mă simt pregătită să ies din casă. Sunt adepta look-urilor naturale, aşa că acest corector mă ajută să le obţin. Nu aş putea folosi un ruj roşu dacă tenul ar avea cearcăne sau alte imperfecţiuni.

Sunt tare curioasă să aud ce corector folosiţi voi zi de zi. Cât de mare importanţă daţi aplicării unui corector? Aţi încercat acest corector Maybelline Affinitone?

Pagini