Ce mi-am cumparat de pe DressLink.com: haine la doar 0,01$!

Oficial vă anunţ că am descoperit site-ul cu cele mai mici preţuri la haine şi încălţăminte! Da, aţi auzit bine. Ştiţi că eu mereu sunt în căutare de site-uri cu preţuri mici şi că sunt fană a site-urilor chinezeşti, însă până acum noua mea descoperire este imbatabilă. Este vorba despre DressLink.com. Comanda mea este deja pe drum, aşa că m-am gândit să vă fac şi vouă cunoştinţă cu acest site. În primul rând e bine de ştiut că transportul nu are preţ fix, ci se calculează în funcţie de greutate. Aici e şi un avantaj, dar şi un dezavantaj. De exemplu, eu am vrut să îmi iau o pereche de cizme de 8$, dar preţul transportului ajungea la 11$ şi am renunţat. Oricum încălţăminte nu prea se găseşte pe site, ci mai degrabă găsiţi haine şi accesorii. Eu am pus în coş:

1.Fustă roz, link AICI


Cum să nu o iubeşti? Această fustă este disponibilă în mai multe nuanţe (daţi click pe linkul de mai sus pentru a le admira pe toate). Mi-aş mai fi luat una neagră sau vişinie, dar am zis că una este de ajuns, mai ales că aştept o comandă Sheinside cu alte două fustiţie. Şi preţul acestei fuste roz DressLink... 2,80$!!! Vă vine să credeţi?

2. Set lenjerie intimă - link AICI

Lenjeria intină este un subiect deloc interzis, zic eu. Tocmai de aceea vă arăt această lenjerie aleasă de pe site-ul DressLink.com. Îmi place modelul, am ales negru-clasic şi îmi plac mult detaliile de la spatele sutienului - daţi click pe linkul de mai sus pentru a le vedea. Preţul? Un chilipir, doar 4,49$!


                                      

3.Şosete bej - link AICI

Îmi plac la nebunie aceste şosete şi le-am ales pentru a le purta cu ghete joase şi fustă. Deşi pare ciudat, am descoperit această "combinaţie" care îmi dă încredere să port fustă sau rochie cu picioruşele mele subţirele. Îmi plac detaliile dantelate, abia aştept să le am! Preţ - 2,89$!


4.Accesoriu cosmetic pentru eliminarea părului facial - link AICI

Nu mă întrebaţi de ce am cumpărat nebunia asta (a, îmi amintesc, să completez comanda până la 20$)! E ciudată rău, dar abia aştept să văd dacă funcţionează. Preţ - 1,34$!


5.Bluză mov - link AICI

Şi acum vine partea interesantă... produse la doar 0,01$. Da, aţi auzit bine! Oferta se schimbă în permanenţă, iar eu am prins această bluză mov la acest preţ de nimic. Vă vine să credeţi? 


Acum este o altă ofertă şi într-un fel regret că nu am cumpărat prins nimic din aceasta, pentru că văd o mulţime de haine minunate la acest preţ de aur. Verificaţi oferta AICI.

Eu am ales ca metodă de transport China Post (10-25 business days, with Tracking number) şi acum aştept. Am plasat comanda pe 3 martie şi ieri, 7 martie, a fost expediată. Abia aştept să ajungă, chiar dacă am senzaţia că va veni la Poşta Vamală. O să vă ţin la curent cu durata de livrare şi cu calitatea hainelor. 

Vă plac hainele alese de mine? Ce părere aveţi despre ofertele DressLink?

Pagini