OOTD: Almost office, almost all black

Almost office, almost all black, almost spring ar trebuie să fie titlul complet al acestei postări. Rareori abordez o ţinută "all black", dar, inspirată de campania Adona am ales ca azi să combin o fustă bleumarin cu sacou negru. E o ţinută ieşită din zona mea de confort, dar mi-a plăcut la nebunie şi m-am simţit foarte bine azi. Aş purta această ţinută şi la Facultate, şi la job, şi la o plimbare. Cred că voi purta mai des fuste şi rochii de acum înainte!

E prima mea postare de tip outfit în care port fustă. Asta da premieră! Am trecut peste micul meu complex legat de picioarele subţiri şi am ales o pereche de dressuri negre, cu ghete joase.


Colierul îl găsiţi AICI şi e de efect, dar cam dificil de purtat. Se agaţă de aproape orice: fular, haine, păr şi e destul de greu. Pentru site-ul BornPrettyStore am un cod de reducere de 10% la orice comandă: VLAT10.


Am ales să port geanta mea Chloe, pentru că este simplă, încăpătoare şi uşor de asortat. Nu este aşa că aproape orice femeie, când trebuie să aleaga o geantă, o alege pe cea neagră? Toate avem măcat o geantă neagră acasă, aşa că e momentul să intraţi pe categoria "All black" a site-ului Adona şi să vă delectaţi cu zeci de modele minunate la preţuri accesibile. În perioada 15-22 martie puteţi profita de reducerea de 10% pentru genţile Adona, iar eu zic să nu neglijaţi această ofertă. Ştiţi cât iubesc eu modelul Paris, o altă geantă neagră superbă (citiţi postările anterioare de AICI şi AICI). Oferta ALL BLACK taie automat 10% din preţul oricărei genţi negre de pe site. Super, nu?


Şi, culmea, dacă vă spun că aceasta a fost aleasă de prietenul meu, Andrei, m-aţi crede? L-am întrebat ce geantă negră i-ar plăcea şi a spus că lui aceasta i se pare cea mai aproape de stilul meu. Nu m-am uitat de două ori, aşa că având încredere în el am decis că trebuie să fie a mea. Şi iat-o! Trebuie să spun că nu regret deloc alegerea făcută. Acest model Chloe este minunat, potrivit pentru orice ocazie. Deşi nu e foarte mare (22cm x 26cm), geanta e tare încăpătoare (eu azi am purtat în ea sticlă de apă, portofel, câteva cosmetice, aparat foto măricel şi mai era spaţiu). Detaliile maro mă încântă, eu iubesc maroul la nebunie. Sistemul de închidere cu două fermoare poate fi puţin incomod, pentru că trebuie deschise ambele fermoare pentru a putea accesa geanta, dar nu-i aşa că arată deosebit?


Sacou / Blazer (similar here)
Fustă / Skirt (similar here)


Aştept cu drag părerile voastre despre această ţinută! 
Să mai purt fuste sau rochii? J
Vă îmbrăţişez cu drag,
Lore.


Pagini