Eu pot sa fac bani cu QuickMobile prin ProfitShare. Tu?

Sunt studentă. Programul nu îmi permite să mă angajez nici măcar part-time. Așa că am decis să îmi câștig veniturile prin programe de afiliere.

”Cum să faci bani de acasă?” 

Dintotdeauna am fost interesată de metode alternative de a avea un venit. Știu că nu sunt singura, pentru că în fiecare zi se fac mii de căutări pe Google după expresii de genul: ”Cum să faci bani de acasă?” sau ”Metode să faci bani online”. Recunosc, și eu am făcut mult research în acest domeniu și am ajuns la o concluzie simplă: fără răbdare nu câștigi nimic. Mi-am făcut conturi pe o mulțime de site-uri, mi-am luat o mulțime de țepe și am renunțat la toate. 

”Cum să faci bani din blog?”

Sursa https://lh6.googleusercontent.com/

Când mi-am făcut blog, habar nu aveam cum pot face bani din asta. Am citit o mulțime și despre subiectul ”Cum să faci bani din blog?”, dar fără prea mari rezultate. Este ceva absolut normal, nu vei putea câștiga bani de la început. Îți trebuie multă răbdare, conținut de calitate, un număr rezonabil de articole scris săptămânal și multă, multă pasiune. Când eu mi-am deschis blogul, acum aproape 2 ani, am cunoscut online zeci de bloggerițe la fel de mici ca mine. La început totul poate părea roz, însă apoi am vazut cum dispăreau. Bineînțeles, nu vorbesc despre bloguri abandonate din motive personale, ci doar despre acelea construite încă de la început strict pentru beneficiile materiale. Căci dacă nu e pasiune, nu vei rezista. E simplu.

Bloggerii nu fac bani din vizite!

Încă mă amuză percepția unor oameni care nu frecventează bloguri  tocmai din cauza motivului că bloggerul va face bani din accesări. Nimic mai greșit. Niciodată un blogger nu câștigă bani din vizite, ci din acțiunile pe care cititorul de face ulterior. Un blogger nu are niciun avantaj material dacă are la un articol 100 sau 10.000 de vizite, atâta timp cât cititorii respectivi doar au deschis articolul și l-au închis. Bloggerii fac bani din clickuri sau vânzări, după cum vă voi explica mai jos.

Sursa 9gag.com

Oamenii încă se împart în două tabere: cei care au senzația că faci o avere din blogging și cei care cred că nu faci niciun leu. Adevărul e pe undeva pe la mijloc. 

Comunitatea construită în jurul blogului e cheia

Când ai un blog citit, apreciat, în jurul lui se creează o COMUNITATE. Când o firmă contactează un blogger pentru a-i propune o colaborare, el este interesat să informeze și să ”câștige” acea comunitate. Bloggerul are puterea de a-și alege sponsorii. O campanie aleasă greșit poate duce la scăderea drastică a comnității. Da, am făcut și eu această greșeală. Acum ceva vreme scriam articole care știam că nu sunt de interes pentru comunitatea mea și am fost taxată. Mi-am învățat lecția. Mai pe românește, dacă tu scrii despre gadget-uri și mâini publici un articol despre scutece de copii s-ar putea să ți se atragă atenția. Și dacă nu, oamenii te vor ține minte și poate că nu vor ocoli blogul tău în totalitate, dar le va scădea încrederea în tine.

Nu doar blogurile au comunități

Așadar, avem o comunitate. Abia când există deja un număr mare de oameni interesați de munca ta te poți gândi la ceva mai mult. Comunitatea nu înseamnă însă doar blog, sunt o grămadă de persoane cu pagini de Facebook foarte populare și active, pagini de Twitter, grupuri etc. Acum poți să exersezi afilierea. Printre cele mai serioase site-uri de afiliere este Profitshare. 

Așadar, îți faci cont pe Profitshare.ro, apoi folosești widgeturile, bannerele sau linkurile pentru a face vânzări. Când cineva face o vânzare după ce a accesat linkul tău, ție îți revine un comision. 

Care e treaba cu cookie-urile?

Nu te speria însă, nu trebuie să facă neapărat în secunda urmtoare o comandă! Pe Profitshare există un avantaj uriaș: cookie-urile! Când un cititor deschide linkul tău de afiliat, în browserul lui se plasează un cookie ce conține informații despre redirecționarea respectivă. Cât timp acest cookie este activ există o perioadă de comisionare care îți aduce ție profit. De exemplu, site-ul Quickmobile are o perioadă de comisionare de 30 de zile. O perioadă foarte mare, dacă mă întrebați pe mine, iar asta este în avantajul nostru, al afiliaților. Dacă un cititor dă click azi pe linkul meu și peste o lună se hotărăște să plaseze o comandă la QuickMobile, atunci comisionul încă îmi revine mie.



Promovezi QuickMobile și câștigi bani din comisioanele tale

Gama QuickMobile include peste 6000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. Mai mult, QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de lux.

Cât pot câștiga... concret?

Să luăm un exemplu: eu promovez link-ul meu de afiliat (îl pun într-unul dintre articolele mele, pun un banner, îi dau share pe Facebook, Twitter, un forum etc.), un cititor dă click, cookie-ul se instalează în browserul lui, după maximum 30 de zile el intră și cumpără telefonul de mai jos. Comisionul de 3% pentru telefoane îl vedeți calculat cu roșu.


Mai luăm un exemplu, de această dată pentru un produs din categoria ”Branduri de lux”, unde comisionul este de 20%:



Sumele nu sunt deloc de neglijat, din contră! În plus, afiliații mai au șansa să câștige și alte premii în luna aprilie, printre care un Samsung Galaxy S6 32 GB negru, o tabletă Xiaomi MIPAD, tabletă Nokia Lumia 2520 şi un smartwatch MYKRONOZ ZeClock.





Pentru a câștiga bani promovând produsele QuickMobile prin Profitshare este nevoie de ambiție și perseverență. Dacă ai o comunitate în spate îți poți asigura un venit frumușel stând acasă.

Sună bine, nu?

Pagini